ישנם אילוצים רבים הגורמים לנו לבחור בדירות קטנות מכפי מידותינו, ואנו נדרשים לעמוד באתגר עיצוב הבית באופן מזמין ונוח, יחד עם נתינת מענה לצרכים הפרקטיים של בני הבית. בעוד שבימים כתיקונם אנו מצליחים להסתדר עם המרווח הקיים, בעיתות צפופות יותר כמו חגי ישראל, אנו מוצאים את עצמנו מלינים את האורחים שלנו בתנאים של צפיפות וחוסר נוחות. גם אם אתם האנשים הלבביים ביותר הקיימים על פני כדור הארץ, השמחים לארח ולעמול שעות במטבח, כל זה לא יעמוד לכם כשתגיעו לשעת השינה והאורחים שלכם יאלצו להסתפק במזרן דק המוצב בפינת החדר. אז מה עושים?

כלים
ספה נפתחת
ספה נפתחת

פתרון פרקטי ונוח במיוחד

ספה נפתחת תהווה את הפתרון המושלם, הנוח והפשוט ביותר לאירוח. הספה נפתחת למיטה, כאשר אתם בוחרים האם זו תהיה מיטת יחיד או זוגית. תוכלו להחליט להציב את הספה בחדר העבודה ובכך לתת פרטיות לאורחיכם, או למקמה בסלון ובכך להרוויח פעמיים: גם מקום לינה לאורחים וגם ספה נוחה ומעוצבת לימי השגרה. כמו כן, ספות רבות מכילות בתוכן ארגז מצעים, מה שהופך את הספה לפרקטית במיוחד: גם מיטה, גם מקום איחסון וגם ספה סלונית מעוצבת.

הבחירה כולה שלכם

הספות הנפתחות מגיעות בשלל עיצובים, בדים ומרקמים. כך למשל תוכלו לבחור בין ספה דו או תלת מושבית הנפתחת למיטה זוגית, בספת "ספר" ואפילו בספה פינתית. הבחירה נתונה בידיכם ותוכלו לקבל החלטה מושכלת בהתאם לתנאים הספציפיים שמזמן החלל שלכם, במקום העומד לרשותכם ובצרכי היומיום שלכם.

למה חשוב לשים לב?

חשוב ביותר למדוד את השטח העומד לרשותכם, כמובן, כשהספה פתוחה. מעל הכל, הצורך בספה נפתחת הוא צורך פרקטי שמטרתו לחסוך לכם במקום, לכן גם אם ספה מסוימת קורצת לכם במיוחד, אל תתפשרו עליה אם היא גדולה מדי ולא תואמת את החלל שלכם. בנוסף, במידה ומתאפשר לכם להגיע לחנות לבחור ספה נפתחת, אל תשכחו לנסות אותה בעצמכם. שבו עליה כשהיא סגורה, שכבו עליה כשהיא פתוחה למיטה והרגישו האם היא נוחה ומספקת. דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא מנגנון הפתיחה. המנגנון צריך להיות קל ופשוט לפתיחה ולא כזה שאתם צריכים להיאבק בו דקות ארוכות. חשוב לבחון את ההיבטים האלה בטרם הקניה, מאחר ומדובר במוצר האמור לשרת אתכם למשך שנים ארוכות.

ספה נפתחת למיטה היא פתרון נוח ביותר לדירות צפופות רבות. בחרו בספה המתאימה לכם ביותר ואל תתפשרו על איכות ונראות. כעת אתם יכולים לארח בכיף ובנוחות.