בית המשפט לענייני משפחה בבאר שבע פסק השבוע לטובת גבר מוכה אשר אשתו, עמה מתגורר, מתעללת בו באופן קבוע. ילדי הזוג, המתגוררים באותה הדירה, עדים להתעללויות ואף לזריקת חפצים על ידי האישה על הגבר.

עורך דין גיל שחף. צילום: איתן וכסמן
עורך דין גיל שחף. צילום: איתן וכסמן

גבר שנמצא בהליכי גירושין ומתגורר עם אשתו הגיש בקשה לצו מניעת הטרדה מאיימת בבית המשפט לענייני משפחה בבאר שבע. האישה נוהגת להתעלל בגבר במשך שנים – צועקת עליו, מאיימת ואף נוקטת באלימות פיזית ומילולית כלפיו, לעיתים מול הילדים.

הגבר פנה למשרד עורכי הדין "שחף ושות'- המומחים לגירושין" שהגישו מידית בקשה למתן צו מניעת הטרדה מאיימת לבית המשפט. בכתב הבקשה פירט עורך הדין גיל שחף, מנכ"ל המשרד, את מסכת הייסורים שעבר הבעל: "מרשי מתהלך בבית כמו על ביצים כדי לא להרגיז את אשתו משום שאז היא 'תמטיר' עליו מטר של קללות וגידופים. כמו-כן, מדובר באישה כוחנית ושתלטנית בעלת התפרצויות זעם והחיים לצידה אינם חיים".

בבקשה שהוגשה מסופר גם על אירוע בו האישה גנבה את המפתחות לבית של הגבר והוא נתקע מחוץ לביתו עד אשר ילדיו הקטנים פתחו עבורו את הדלת. בנוסף מסופר שם כי האישה הייתה מתפרצת לחדרו, לוקחת ציוד אישי שלו ואף מונעת ממנו לנעול את הדלת.

השבוע החליט בית המשפט לענייני משפחה לאשר את הבקשה ובכך קבע כי על האישה אסור להיכנס לחדר הגבר ואף חייב אותה לנהוג אליו בכבוד. עורך דין גיל שחף, שייצג את הגבר, מסר בתגובה: "מדובר במקרה כואב של אלימות פיזית ומילולית מצד האישה כלפי מרשי. . זהו מקרה בו הבעל נתון לכתישה נפשית מצד אשתו והנפגעים העיקריים כאן הם הילדים. אנו עושים הכל על מנת לאפשר ללקוחותינו להמשיך בחייהם לצד ההליכים המשפטיים. אנו מברכים על החלטת בית המשפט אשר הבין את סיבלו של הגבר ואת הפחד בוא הוא חיי בביתו".

אודות חברת שחף ושות': שחף ושות' – חברת עורכי דין, המומחים לגירושין, הוקמה בשנת 2002 על ידי עו"ד גיל שחף. המשרד, בשונה ממשרדים אחרים, עוסק אך ורק בתחום דיני משפחה . סניפה הראשון של החברה נפתח באשדוד אך לאור ההצלחה והביקוש, החליטו בחברה לפתוח סניף נוסף בבאר שבע, במגדל הרכבת, שדרות יצחק בן צבי 10.