חגיגות מימונה באווירה אותנטית יתקיימו השנה ב'פלאג אין' באר שבע כמיטב המסורת המרוקאית כשבשיאה הופעה של הזמר המוביל והאהוב מייק קרוצ'י. 

כלים
צילום יח"צ
צילום יח"צ

'פלאג אין' באר שבע החליטו להיות יצירתיים יותר ולהנגיש את החג השמח, 'חג המימונה' המזוהה עם יהודי צפון אפריקה לקהלים שונים ומגוונים ועמלו בחודש האחרון על הפקה מרוקאית אותנטית שתהיה כולה על טהרת המטבח המרוקאי. במקום כאמור יחולקו לאורחי המתחם מופלטות ומתוקים כפי שנהוג להגיש בערב זה וכל המתחם יקושט ויעוצב בסגנון אוריינטלי בכדי ליצור אווירה ייחודית במקום.

תומר יונה הבעלים של פלאג אין באר שבע מסר בתגובה: "חג המימונה אשר הפך בשנים האחרונות לסמל של יהודי צפון אפריקה כחג של ברכה, מזל ופרנסה הוא הזדמנות נוספת לחשוף דרך המוזיקה וייחודיות החג את הצעירים של ימינו לתרבות ולמורשת היפה הזאת. בנוסף חשבנו יחד בהנהלת 'פלאג אין' באר שבע כיצד להציע לאורחינו הקבועים ולאנשים המבקשים לבלות את החג בצורה ייחודית ואני שמח על ההחלטה הזאת. אני מברך את כולם בברכת 'תרבחו ותסעדו' ומקווה לראות אתכם".

כאמור, בהנהלת 'פלאג אין' עמלים בחודש האחרון על הפקה זו ודואגים לאירוח כיד המלך ושיתופי פעולה מעניינים הצליחו לרתום את חברת 'גולדסטאר' אשר הביעה את התעניינותה מהאירוע ונתנה את חסותה לערב הזה. עוד נמסר לנו כי צפויות הפתעות רבות במהלך הערב לאורחים.