TrafficCom Kapsch משיקה את http://www.factory1.net - תכנית ההאצה לסטארט-אפים בתחומי ניידות ותחבורה חמש חברות סטארט-אפ יחלקו מענק בגובה 150,000 € ויקבלו ליווי מקצועי צמוד לחצי שנה עם מיטב המומחים של הספקית הגלובלית המובילה של מערכות תבוניות לתחבורה ITS

ג'ורג' קאפש, מנכ"ל החברה. צילום: Veronika Rose and Michal Tvrdík
ג'ורג' קאפש, מנכ"ל החברה. צילום: Veronika Rose and Michal Tvrdík

 קבוצת Kapsch הסטארט-אפ ישאר נכס המייסדים באופן מלא לאורך כל שלבי התכנית חברות סטארט-אפ בתחומי תחבורה וניידות מוזמנות להגיש מועמדות לתוכנית Factory1<http://www.factory1.net> ולעבוד עם מיטב המומחים של TrafficCom Kapsch, לפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך, מוצרים חדשים ושירותים מתקדמים, תוך מציאת פתרונות לאתגרים עסקיים אמתיים.

מייסדי חברות הזנק ברחבי העולם, המתמחות בתחומים חדשניים כגון נהיגה אוטונומית ורכבים מחוברים, ביג דאטה ודיפ לרנינג, ניידות חכמה, אבטחה ופרטיות, תשתיות או מערכות תשלום וגביה, מוזמנים להגיש מועמדות לתכנית ההאצה לסטארט-אפים מבית Kapsch, בכתובת www.factory1.net<http://www.factory1.net>.

ההרשמה פתוחה עד לתאריך 10 באפריל 2017.

חמשת הזוכים יחלקו מענק בגובה 150 אלף ויורו, ויהנו מסדרת מפגשים בתוכנית חצי שנתית, הכוללת יעוץ, תמיכה והדרכה של מיטב המומחים מקבוצת Kapsch, במטרה לסייע לחברות ההזנק בדרך להשגת היעדים הטכנולוגיים והעסקיים שלהם.

התוכנית תלווה חברות בעלות לקוחות ראשוניים, או אבטיפוס עובד של המוצר, עד לשלבי הוכחת קונספט מתקדמים, ואף תפאשר להם גישה ישירה לרשת הקשרים הבינלאומית של קבוצת kapsch. כמו כן, כל חמשת החברות יציגו את רעיונותיהם פורצי הדרך לקהל מומחים בינלאומי, באירועי תעשייה נבחרים, במהלך התכנית ובאירוע הסיום.

חברת הסטארט-אפ תשאר נכס המייסדים באופן מלא לאורך כל שלבי התכנית ובסופה.

Factory1 מחפשים: 5 חברות סטארט-אפ המתחמחות בתחומים הבאים: Factory1 מציעים: תכנית בינלאומית להאצת הפיתוח הטכנולוגי והעסקי מענק מימון בגובה 150,000 € 6 חודשי פיתוח עסקי למעלה מ-20 פגישות הדרכה עם מיטב מומחי החברה 5 פרויקטים של הוכחת קונספט הזדמנות להצגת המוצר בכמה אירועי מפתח בינלאומיים גישה לרשת הקשרים הבינלאומית של Kapsch יעוץ ותמיכה בדרך להשגת הייעדים העסקיים שלה 125 שנות מומחיות על פני 5 יבשות!