"אבא של עמליה נוסע לאוסטרליה" – גן סיפור חדש בחולון - עיר הילדים. מבוסס על ספרו המצליח של אשכול נבו והמאייר דיויד הול. גן סיפור חדש, "אבא של עמליה נוסע לאוסטרליה", המבוסס על ספרו המצליח של אשכול נבו והמאייר דיויד הול – מצטרף לפרויקט במרכזו פסלי סביבה, אותם עיצבו אמנים בהשראת סיפורי ילדים מוכרים ואהובים, המוצבים בעשרות גנים ציבוריים ברחבי העיר חולון.

כלים
צילומים: אלי נאמן
צילומים: אלי נאמן

הגנים מציעים לילדים חוויה המגבירה את האהבה לספרים, במקביל לחשיפתם לעבודות אמנות פלסטית מגוונות. באמצעות פרויקט זה מקבל הגן הציבורי מרכיב חינוכי נוסף, מבלי לוותר על מרכיביו האחרים: משחק מוטורי, בילוי בחיק הטבע, פעילות ספורטיבית ומפגש חברתי לגילאים שונים.

גן סיפור חדש זה נחנך בימים אלה בגן רנה גאון שברחוב דבורה הנביאה. בגן מוצגים פסלים צבעוניים פרי עבודתו של האמן רמי גולשני, אשר שאב השראה מן הדמויות והדימויים שבספר - כך למשל הוקמה מגלשה ייחודית מעוצבת בדמות קנגורו.

פרויקט "גן סיפור", שהחל בחולון לפני יותר מעשור, ביוזמת ראש העיר, מוטי ששון ומנכ"לית העירייה, חנה הרצמן, הוא אחד המיזמים התרבותיים, המעניינים והמיוחדים בעיר, שהביא לביסוס מעמדה כ"עיר הילדים", לצד מוזיאון הילדים, המדיטק, המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס, המרכז לתיאטרון בובות ועוד.

האזנה לסיפורים של גני הסיפור באתר העירוני ובאפליקציית "חולון" בנייד: מפה צבעונית וידידותית, מרכזת את כל המידע על גני הסיפור בחולון. ניתן לנווט בקלות בין גני הסיפור השונים ולהקשיב לסיפורי חלק מהגנים, בהם:האריה שאהב תות, האוצר של צ'מבלו, מה לעשות עם חתולה שכזאת, מגדל של קוביות בניתי, סיפור מהלב, היו הייתם שני קופים, חתונה בגינה, טריקים בצלחת ועוד.

הכניסה לכל גני הסיפור חופשית בכל שעות היום ופרטים עליהם ניתן למצוא באתר העירוני