FIVE & DIME MOISTROIZER - "פייב & דיים" - קרם לחות של MK מותג הקוסמטיקה הקיראלית מבית הקוסמטיקאית מרים קיסר השיק את FIVE & DIME MOISTROIZER -  קרם לחות עשיר, נטול חומרים משמרים, המועשר ברכיבים אורגניים ובוטניים של פרי האנונה ומי קוקוס לצד מיצוי תאי גזע של פרחי אדלוויס.

"פייב & דיים" - קרם לחות של MK
"פייב & דיים" - קרם לחות של MK

"פייב&דיים" נועד לשפר את רמת הלחות בעור. המוצר מכיל רכיבים הפועלים נגד הזדקנות מוקדמת של העור הבאים לידי ביטוי בקמטוטים ובריפיון.  

רכיבים עיקריים:

פפטידים ביומטיים  - רצף של חומצות אמינו קצרות המחקות פעילות פיזיולוגית טבעית המתרחשת בעור. עם השנים כשפעילות ייצור הקולגן מתמעטת וחלה ירידה בנוכחות האלסטין והחומצה ההאילרונית, ניכרים סימנים של עור דק, נפול וחסר אלסטיות וזאת בשל העדר נפח תכולת המים, גמישות ומיצוק בעור. נוכחותם של הפפטידים הביומטיים פועלת בדומה לפעילותו הטבעית של העור בניסיון לשמור על רמת פעילות תקינה.

תאי גזע מפרח ה"אדלוויס" – תאי הגזע מהווים כ-3% מהתאים האחראיים על התחדשות ושיקום העור. עם העלייה בגיל חלה ירידה בתפקודם ועל כן תעשיית הקוסמטיקה משתמשת בתגבור של תאי גזע צמחיים בעלי מאפיינים של תאים צעירים אשר יעודדו את המשך תהליכי השיקום והתחדשות של העור.

חומצה לקטית– נועדה להגביר את רמת הלחות בעור ולסייע בגמישותו.  

מהי טכנולוגיה 'קיראלית' CHIRAL ? 'קירל' פירושה ביוונית "יד".  הטכנולוגיה הקיראלית מבוססת על העתקת מנגנונים ביוכימיים של גופינו הישר לפורמולות קוסמטיות תוך שימוש במולקולות בעלות מבנה ותנועה מרחבית ייחודית. העיקרון פשוט, אנשים הם או ימניים או שמאליים. אנשים ימניים מבצעים פעולות טוב יותר ביד ימין וההפך. מעט מאוד אנשים שולטים בשתי הידיים, ימין ושמאל. הקוסמטיקה הקיראלית גורסת כי הצד הנכון של שימוש במולקולה, פעיל טוב יותר בצד ימין או שמאל, בדיוק כמו פעילות הידיים. הצד הפועל נכון יותר במולקולה ייספג בעור ללא תגובה שלילית העשוי לגרום לגירויים או אלרגיות. הקוסמטיקה הקיראלית מתקשרת באופן אוטומטי למרכיבים טבעיים אולם, ניתן גם לבחור את הצד המתאים במרכיבים סינטטיים, בתנאי שהם בנויים במדויק ובאופן זהה כמו המרכיב הטבעי. כלומר, כל מרכיב טבעי או סינטטי מותאם וייחודי לגוף האדם בצורה הקיראלית שלו.

מחיר: 401 ₪ ל-60 גרם, אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ובמכוני היופי ברחיב הארץ.

לבירור נקודת מכירה קרובה: 03-5044876.