יוסי קיטרו N.D. Dipl.CM, טוען כי "דרך העיניים ניתן לגלות קשיים של מערכות בגופנו, צרכים תזונתיים ואפילו יצר מיני - ליבידו"

כלים

אנחנו לא קורבנות של הגנטיקה שלנו! הכירו את האירידיולוגיה, שיטת איבחון המאפשרת להבין את התבנית הבריאותית של האדם, גם מהבחינה הפיזית וגם מהבחינה הנפשית, דרך התבוננות בקשתית העין.

נשמע טוב מידי? גם אותנו זה הפתיע.

על פי התפיסה של יוסי קיטרו N.D. Dipl.CM, אירידולוגיה היא שיטת האיבחון הטובה ביותר, למניעת מחלות ולמניעת מצבים רפואיים, נפשיים ופיזיולגיים. יש הטוענים שהקשתית בפרט, והעין בכלל הינם חלון או פתח אל תוך הגוף והנפש שלנו כלומר, לכל בן אדם יש תבנית עין ייחודית משל עצמו ושונה מכל שאר העיניים בעולם. אפילו עיניהן של תאומים זהים שונות אחת מהשנייה.

למעשה, האירידולוגיה הינה כלי המאפשר לאמוד את החולשה או החוזק הגנטי. כמו כן נותן לנו את היכולת לאתר את האיברים, הרקמות או המערכות בעלות הפוטנציאל ל"תקלה" בגוף. חשוב להדגיש שהאירידיולוגיה הינה כלי אבחון. בשנים האחרונות חלה התקדמות משמעותית בתחום זה מה שמאפשר אבחון עמוק יותר גם של הקשתית וגם של הגבול

הפופולארי הפנימי - IPB. יכולות זו נותנת לנו מבט על הגנטיקה והאפיגנטיקה ובכך מאפשרת לנו לאבחן ברזולוציה גבוהה ולתת למטופל את הטיפול המתאים ביותר בעבורו.

האם גם לצבע יש השפעה? התשובה היא כן. לפי האירידיולוגיה לכל "צבע" יש משמעות אחרת והיא מיצגת דברים אחרים - על מנת לסבר את האוזן, יש לנו רק צבע אחד בעין והוא חום. כמות הפיגמנט החום נותנת את התחושה של צבע עין, בטווח שבין מחום כהה דרך חום ערמוני ועד ירוק. ככל שכמות הפיגמנט החום מדוללת העיניים נוטות לצבע כחול אבל אין לנו פיגמנט של צבע כחול או ירוק. גם לכתמים ולצורות שיש בעיניים יש משמעות משלהם. עיניים כחולות, ירוקות וחומות- מאחורי כל צבע מסתתר סיפור שלם מאחוריו ואבחנות רפואיות אחרות. האירידיולוגיה נותנת לנו להבין את הסטטוס הבריאותי של הגוף שלנו בהתחשב בתורשה, אורח חיים, פקטורים נפשיים וגיל. במילים אחרות, האבחון האירידולוגי נותן לך את המושג מאין באתה, ועד כמה אתה יכול לדרדר את המצב באם לא תעשה דבר.

כיום, כשהמודעת לבריאות הינה בשיאה, מאד חשוב לדעת את נקודות החולשה של הגוף שלנו על מנת לטפל בהן.

אירודיולוגיה מאפשרת חינוך לחיים בריאים יותר בהתאמה אישית לכל אחד ואחת מאתנו. היופי בכל העיניין, מבחינתי, הוא ההשמה למעשה של רעיון הרפואה הסינית והנטורופתית שאומר – תעשו כל שביכולתכם עכשיו כל עוד אתם בריאים והמשיכו בחיים בריאים ואל תפלו למחלות.

כן, בהחלט אנחנו לא קורבנות של הגנטיקה שלנו!