הישראלים מביעים אמון בברצלונה. למרות התבוסה: כ- 1,500 ישראלים צפויים להגיע למשחק הגומלין של ברצלונה מול פריס סן ז'רמן. התבוסה של ברצלונה בפריס היממה את אירופה והשפילה את אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. הקבוצה הקטלונית כנראה תודח מליגת האלופות, אך המותג שקוראים לו ברצלונה ממשיך להיות חזק בארץ ולמשוך אלפי ישראלים למשחק.

צילום: אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

 

השלב הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות עדין לא הסתיים אך כבר עכשיו ניתן להצביע על ההפתעה הגדולה של הסיבוב. ברצלונה, שהייתה פייבוריטית כמו כל שנה, הובסה 4-0 בפריס וסיימה את דרכה במפעל האירופי.

התוצאה החד משמעית, שגרמה לתוצאה בסיום הסיבוב להיות כמעט וידועה מראש, לא הרתיעה את הישראלים. איסתא ספורט, חברת תיירות הספורט המובילה בישראל המשווקת חבילות וכרטיסים רשמיים לברצלונה, מדווחת כי 1,500 ישראלים צפויים להגיע למשחק השני שיתקיים ב 8/3. אולי בפעם הראשונה, אלפי ישראלים יטוסו לראות את מסי, ניימאר, סוארס ואינייסטה בידיעה שכנראה ואין כל משמעות למשחק. נותר לשאול האם הישראלים שטסים מאמינים שברצלונה תצליח לעשות את המהפך הגדול בתולדות המפעל או שהם מגיעים לשם חווית הצפייה בקאמפ נואו בלבד.

הידיעה כי אלפי ישראלים מעדיפים ללכת למשחק ולא לבצע ביטול הזמנה מעידה על המותג החזק שנקרא ברצלונה בקרב הישראלים. אצטדיון הקאמפ נואו כבר מזמן הפך ליעד לא רק בגלל המשחקים על כר הדשא, אלא כחוויה כוללת עבור עשרות אלפי ישראלים.

מתוך 50,000 ישראלים שיצאו בשנת 2016 למשחקים בחו"ל, כ- 20,000 אלף מהם היו במשחקים של ברצלונה. רק משחק האל קלאסיקו מושך אליו בממוצע כ- 3,000 ישראלים. נתון מהגבוהים בעולם.

עידו ווג, סמנכ"ל איסתא ספורט: "אם פעם המדיסון סקוור גארדן נחשב למכה של הכדורסל, אין ספק שהקאמפ נואו הפך למכה של הכדורגל. קבוצת ברצלונה כבר מזמן הפכה להיות תופעה שחורגת מתחומי הכדורגל והתיירות. התבוסה בפריס היתה פגיעה קשה לקבוצה, אך המותג עצמו עדין ממשיך להיות חזק. הישראלים שיטוסו ירוויחו בכל תוצאה שתהיה; במקרה הסביר של הדחה הם ירוויחו את האווירה המדהימה של האצטדיון. במקרה הדמיוני של העפלה, הם יהיו עדים לאחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה."

 

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ