כ - 150 נשים הגיעו ביום רביעי 1.3.17 לערב חגיגי במיוחד אותו יזמה עמותת ידידי ביה"ח פוריה, בשיתוף עם נעמת מרחב כנרת והבית של דונה גרציה בטבריה, לציון חודש האישה הבינלאומי. אירית אחדות, מנהלת הבית של דונה גרציה, אשר תרמו את האולם ואת האירוח העשיר פתחה את הערב וציינה כי החיבור המיוחד של נשים פעילות בחברה עם עולם הבריאות והרפואה הוא למעשה הגשמת החזון וסיפור חייה של דונה גרציה

כלים
ערב חגיגי במיוחד אותו יזמה עמותת ידידי ביה"ח פוריה, בשיתוף עם נעמת מרחב כנרת והבית של דונה גרציה בטבריה
ערב חגיגי במיוחד אותו יזמה עמותת ידידי ביה"ח פוריה, בשיתוף עם נעמת מרחב כנרת והבית של דונה גרציה בטבריה

ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי ברך את המשתתפות והדגיש, "אני שמח על שיתופי הפעולה שיזמו הנשים המובילות שכאן ומברך על היוזמה לערב ייחודי ועל כל יוזמה ופעילות שמטרתן לקדם ולחזק נשים מכל הסקטורים ומכל התחומים. שילוב נשים והעצמתן, מחזק את המרכז הרפואי שלנו , את המקצועיות שלו, ואת איכותו. לכן המשימה שלנו היא להמשיך במגמת השילוב הנכון של נשים בארגון".

רימונה לוי, יו"ר סניף נעמ"ת מרחב כנרת ברכה את המשתתפות וציינה כי "נעמ"ת פועלת רבות כדי להצעיד את הנשים קדימה ולהביא כל אחת מאתנו לגלות את היכולות והכוחות שטמונים בה".

במרכז הערב הייתה הרצאתה של עו"ד הלן מלכה זאבי, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי אשר תיארה תוך מתן דוגמאות פיקנטיות את מעמד האישה בתרבויות ובדתות השונות : יהדות, אסלאם, נצרות, בקרב הדרוזים, הצ'רקסים ועוד..

בסיום ההרצאה התייחסה עו"ד מלכה זאבי גם למעמד האישה בישראל וציינה כי על אף החקיקה שנועדה לקדם שוויון לנשים, עדיין אין שוויון מלא "חוק שוויון הזכויות לדוגמא, נחקק כבר ב1951 ויש עוד לא מעט חוקים , ואף על פי כן עדיין לא הגענו לשוויון זכויות אמיתי. זאת אומרת, יש חוק ויש מציאות" .

עדנה לפידות רכזת עמותת הידידים סיכמה ואמרה, "אני נרגשת לראות את כל הנשים שהתאספו ובאו לציין יחד איתנו את יום האשה... אנו מברכים על שיתוף הפעולה המוצלח מאד עם נעמ"ת ורימונה לוי העומדת בראש הסניף ועם אירית אחדות והבית של דונה גרציה. כל הכנסות הערב המיוחד הזה הן למען המרכז הרפואי פדה- פוריה ולמען הקהילה שלנו. לאור הצלחת הערב אין ספק שהתחלנו כאן מסורת חדשה"