חברת פרשקובסקי מדווחת על כך שפרויקט המגורים היוקרתי "פרשקובסקי בנוה שאנן", שאותו היא מקימה במתחם ברל כצנלסון ברובע רמות נווה שאנן סמוך לשכונת זיו ולגבעת השבשבת, זוכה להצלחה רבה, כאשר כ-60% מרוכשי הדירות בפרויקט, הינם משכונת נווה שאנן ובנוסף, משכונות רוממה והכרמל וגם מהקריות. הפרויקט מציע נוחות מקסימאלית ואיכות חיים בסטנדרט גבוה עם דירות גדולות ועם מרחבים ירוקים ונוף פתוח לכרמל ולים

יעד מבוקש. מחברת פרשקובסקי בע"מ נמסר כי, הביקוש הרב לרכישת דירות בפרויקט היוקרה "פרשקובסקי בנו"ש", הוא גם בזכות מיקומו כאמור במתחם ברל כצנלסון ברובע רמות נווה שאנן סמוך לשכונת זיו ולגבעת השבשבת המשקיף לנופיי הוואדיות הסמוכים, כאשר בלב כל הירוק והחורש הטבעי העוטף את הרחוב, מתוכננים 15 דונם לטובת ריאות ירוקות, פארקים פנימיים ושבילי אופניים, הליכה וריצה לרווחת הדיירים.

לפיכך, פרויקט היוקרה "פרשקובסקי בנו"ש", מהווה ליעד אטרקטיבי בקרב מתעניינים רבים, המחפשים הזדמנות לרכוש דירת חלומות, ולגור באזור בעל נגישות נוחה. בחברת פרשקובסקי מדגישים כי, אופייה הירוק של שכונת נווה שאנן, על ריאותיה הירוקות ושדרות העצים המפורסמות שבה, יקבלו משמעות חדשה בפרויקט היוקרה פרשקובסקי בנו"ש.

פרויקט "פרשקובסקי בנוה שאנן", יכלול: 486 יח"ד ב-4 מגדלים, 15 קומות כל אחד, ועוד 6 בניינים, 8 קומות כל אחד, שייבנו תוך כדי הקפדה על חזות השכונה ופיתוח שטחים ציבוריים לרווחת דיירי השכונה כולה. בפרויקט, יוצעו לבחירה דירות 3,4,5,6 חד', דירות גן, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מרווחות ומודרניות עם מפרט טכני עשיר ומפנק במחיר החל מ- 1,390,000 ₪.

עפ"י התכנון, פרויקט פרשקובסקי בנו"ש, יכלול כאמור 10 בנייני יוקרה עם מרחבים ירוקים ונוף פתוח לכרמל ולים ויהיה למעשה שכונת מגורים בעלת תשתיות מודרניות ונגישות גבוהה, שתאפשר הזדמנות מגורים ייחודית למשפחות צעירות המעוניינות להמשיך ולהיות חלק מהשכונה בה גדלו.

רקע:

משפחת פרשקובסקי עוסקת בייזום ובנייה מתחילת המאה שעברה, בנתה ובונה אלפי יחידות דיור ועשרות אלפי מטרים למגורים, מסחר, תעשייה ומשרדים באזורי ביקוש רבים ברחבי הארץ: ראשון לציון, הרצליה, פתח תקווה, כפר סבא, אשקלון, מצליח, רחובות, מודיעין, תל אביב, באר יעקב, נתניה, שוהם ועוד. תפיסת הבנייה והמגורים של פרשקובסקי מבוססת על חשיבה פרקטית, יצירתית ועדכנית, בסטנדרט בנייה איכותי ומתקדם, עם חללי מגורים נוחים ומרווחים ומפרט טכני עשיר ומפנק.

מיום הקמתה יזמה ובנתה החברה בעצמה כל פרויקט, כאשר מדיניות זו מחברת את הדיירים היודעים תמיד שהקשר עם חברת הבנייה איננו תם ביום חתימת החוזה כי אם רק מתחיל. החברה צועדת שנים ארוכות ומלווה כל רוכש במטרה להפוך את הרוכשים לחלק ממשפחת פרשקובסקי.

לשם כך, מועסקים בחברת פרשקובסקי טובי המומחים, המהנדסים, האדריכלים והמעצבים ומאותה הסיבה מחזיקה החברה את הציוד המתקדם ביותר לביצוע הפרויקטים. מקצועיות החברה וניסיונה של המשפחה משפרים את איכות התוצאות בכל פרויקט ומקצרים את זמני הביצוע. לכן, לפרשקובסקי יש מוניטין מצוין בענף הבנייה והיא מוכרת ומוערכת בקרב המשק הישראלי. חזון החברה הוא לשפר את חווית המגורים בישראל ולשמור תמיד על שביעות רצון דייריה.