האסטרגלוס הוא אחד הצמחים המוכרים ברפואה הסינית המסורתית מזה אלפי שנים, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך. הוא נחשב לבעל השפעה חזקה על פעילות מערכת החיסון, והוא נמצא בפורמולות סיניות רבות לטיפול במגוון בעיות כגון - מצבי חולשה, בעיות בדרכי הנשימה ובעיות עיכול.

כלים

תמצית אסטרגלוס מרוכזתתמצית אסטרגלוס מרוכזתגם ברפואת הצמחים המודרנית צמח האסטרגלוס הפך למקובל מאוד, להתמודדות עם זיהומים ויראליים, במיוחד מחלת השפעת והצטננות, ולחיזוק מערכת החיסון. מחקר שנערך בקרב ילדים חולי אסטמה בבית חולים בסין, בהם השתתפו 182 ילדים, הראה כי בקרב 97 ילדים שנטלו אבקת שורש האסטרגלוס הופחתו מדדי הדלקת באותה המידה כמו הקבוצה השנייה בת 85 ילדים שקיבלו טיפול תרופתי.

מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק תוסף תזונה חדש – "תמצית אסטרגלוס מרוכזת" המיוצרת משורש האסטרגלוס.

הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה כי שורש האסטרגלוס מכיל פוליסכרידים המגבירים את פעילות תאי הדם הלבנים שתפקידם לזהות ולהשמיד פולשים זרים לגוף. לפי רפואת הצמחים המסורתית והמודרנית - האסטרגלוס נחשב למחזק חיסוני קלאסי, המסייע לחיזוק מכלול מערכות הגוף – נשימה, כבד, לב וכלי דם, כליות, מערכת העיכול ומערכת העצבים. הוא יעיל במיוחד לטיפול בזיהומים ויראליים, הקלת תסמינים של אסטמה וברונכיט, זיהומים בדרכי הנשימה ולטיפול בחולשה חיסונית.

שורש האסטרגלוס מוצע לנטילה בשתי צורות: בתמצית לשתייה או בכמוסות.

התכשיר "תמצית אסטרגלוס מרוכזת" כשר בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר: תמצית אסטרגלוס: 79 ₪ לבקבוק של 50 מ"ל. כמוסות: 65 ₪ (לאריזה של 60 כמוסות).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.

*המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.