אות הוקרה למנכ"ל "אדמה מכתשים" מעמותת צ.ל.ש לקידום השחמט בישראל. בטקס חגיגי שהתקיים בשבוע שעבר במוזאון תל אביב לאמנות קיבל דוד בן סימון, מנכל אדמה מכתשים אות הוקרה על פועלה של החברה למען קידום לימודי השח-מט בישראל.

כלים
אות הוקרה למנכ"ל "אדמה מכתשים" מעמותת צ.ל.ש
אות הוקרה למנכ"ל "אדמה מכתשים" מעמותת צ.ל.ש

בשבוע שעבר התקיים במוזאון תל אביב לאמנות אירוע חגיגי לציון 10 שנות פעילות לעמותה צ.ל.ש (צעירים לומדים שחמט). מנהלי העמותה העניקו אות הוקרה לחברת אדמה על תמיכתה בפעילות העמותה בשמונה השנים האחרונות בערים לוד ובאר שבע.

העמותה הוקמה על ידי קבוצת מתנדבים ממגוון מקצועות במטרה ליצור קהילה המעודדת מיצוי פוטנציאל אישי, תוך פריצת מחסומים תרבותיים וסוציו-אקונומיים, המחנכת לפיתוח חשיבה, ערכים ואחריות חברתית. מתנדבי העמותה מלמדים ילדים ונערים מאזורי פריפריה גיאוגרפית וכלכלית שחמט וכך מקווים לתרום לגישור הפערים וקירוב הלבבות בחברה הישראלית.

חברת אדמה, שתומכת בפעילות העמותה, הרחיבה השנה את הפעילות בבאר שבע ובלוד גם לשילוב ההורים במשחק, כך שיוכלו לשחק עם ילדיהם בבית. המטרה היא שבכך המשחק מונגש לא רק למועדון אקסקלוסיבי אלא גם לאוכלוסיות שידן אינה משגת. פעילות העמותה בבאר שבע מתקיימת בשיתוף פעולה ובהנחיה מקצועית של מועדון השחמט העירוני, שאף מארח את הטורניר השנתי במועדון.

גלעד אדלר, מנהל עמותת צ.ל.ש ציין כי: "תרומתה של חברת אדמה לפעילות העמותה, באה לידי ביטוי בהרבה יותר מהתרומה הכספית הנדיבה של החברה. שיתוף הפעולה, החשיבה המשותפת, קידום המטרות הקיימות והצבת אתגרים חדשים, כולם מהווים קשר משמעותי, אשר מקדם ומשפר את פעילות העמותה. לאורך השנים, תמך מר דוד בן סימון בעמותה, חיבורו לתחום השחמט וזיקתו לקידום ילדים וחינוכם, מורגשים לאורך הדרך. כיוון שאנו מייחסים חלק ניכר מהצלחת העמותה בשנים האחרונות לחברת אדמה, אנו שמחים להעניק אות הוקרה למר דוד בן סימון".

דוד בן סימון, מנכ"ל אדמה מכתשים ציין: "כחלק מפעילות אדמה למען הקהילה משקיעה החברה בקידום החינוך בערים הסמוכות לפעילות החברה. החיבור עם עמותת צ.ל.ש החל לפני כשמונה שנים ומאז התרחבה הפעילות ונוגעת היום במאות ילדים באותן ערים. האנשים שמנהלים את העמותה, רובם בהתנדבות, לקחו על עצמם אתגר לא פשוט והם עושים עבודה מופלאה. הרעיון והיוזמה של האנשים האלה הם מחממים את הלב וזה כבוד גדול בשבילי להיות חלק מפעילות מבורכת זו. אני שמח שאדמה יכולה להיות משמעותית כל כך לפעילות העמותה ובטוח שהם משפיעים על עתיד הילדים".