פרוייקט יוקרתי בתחום הנדל"ן מיועד עבור ציבור מיוחד; אנשים אשר מחפשים איכות חיים וסטנדרטים גבוהים היוצרים את חווית המגורים האולטמטיבית. בין המאפיינים של פרוייקטים יוקרתיים ניתן לציין בניינים מתוכננים היטב; דירות גדולות ומרווחות; עיצוב פנים מוקפד; שילוב של דירות גג; תוספות המשדרגות את חווית המגורים כמו בריכה ומכון כושר וכמובן שימוש בחומרי בנייה איכותיים ומראה עיצובי כללי המשדר יוקרה. נכסים אלו נמכרים במכירים הגבוהים מרמת המחירים הכללית של השוק ויש להם נישת שוק מאוד מיוחדת. אך כאן רק מתחילה המורכבות והרגישות של הפרוייקט.

עבודות גימור על בניין BSR נעשו על ידי גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן
עבודות גימור על בניין BSR נעשו על ידי גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן

פרוייקטים יוקרתיים בתחום הנדל"ן הם פרוייקטים המוקמים במקומות אטרקטיביים במיוחד ומתוכננים בתור פרוייקטים בהם ישנו דגש גדול על עיצוב, גימור ותנאי מגורים שהם מעל הרמה הממוצעת. פרויקטים שכאלו מאפיינים בדרך כלל בנייני מגורים יוקרתיים בעלי קומות רבות המציעים לדיירים שלהם חווית מגורית שונה לגמרי. גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ מתמחה בייזום, ניהול וביצוע פרוייקטים יוקרתיים בנדל"ן למגזר העסקי.

ייזום פרוייקטים בתחום הנדל"ן

גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ מתמחה באיתור הזדמנויות נדל"ניות ונכסים להשקעה. יש צורך בחזון רב, אך גם מחקר מעמיק, על מנת למצוא את הזדמנות ההשקעה הנכונה. לצורך כך יש לבדוק את היסטוריית השוק, מגמות קיימות ותכניות פיתוח עירונית המתכוננות להתרחש בעתיד ועלולות להשפיע בצורה חיובית או שלילית על הנכס. משקיעים מהמגזר העסקי העומדים להשקיע סכומי עתק בהקמת פרוייקטים יוקרתיים מצפים לרווחים נאים, דבר הדורש ניתוח מורכב והערכת הפוטנציאל של הפרוייקט. פרוייקטים יוקרתיים מאופיינים גם במיקום טוב וגם במאפייני בנייה ועיצוב מיוחדים.

ניהול וביצוע פרוייקטים יוקרתיים

זמן העבודה של פרוייקט נדל"ן יוקרתי עלול להימשך זמן רב יותר מאשר פרוייקטים אחרים בתחום הנדל"ן. הסיבה לכך היא ההקפדה הגדולה על כל הפרטים, השימוש בחומרי הבנייה המיוחדים ובשל העיצוב המיוחד אשר בדרך כלל כולל דברים שהם יוצאים מגדר הרגיל.

עבודות גימור על בניין BSR נעשו על ידי גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן

ניהול וביצוע של פרוייקטים יוקרתיים מחייב עבודה ותיאום עם קבלנים, מהנדסים, אדריכלים ואנשי מקצוע שונים המעורבים בפרוייקט. כמו כן יש צורך בתהליכי רישוי מורכבים והתמודדות מול הרשויות והבירוקרטיה על מנת להוציא לפועל פרוייקט נדל"ן מרגע התכנון ועד לאיכולוס הנכסים. בכל רגע נתון יש לפקח על התקדמות הפרוייקט ולוודא שהכל מתנהל לפי התכניות ולפי לוחות הזמנים.פרוייקט נדל"ן הוא פרוייקט מורכב אשר חייב להתנהל בצורה מסודרת ועם לוח זמנים המקפיד על שלבי עבודה. מדובר כאן בסכומי השקעה מאוד גבוהים ואין שום מקום לטעויות, יש להבטיח שהפרוייקט מתנהל בצורה יעילה תוך ניצול מקסימלי של המשאבים ועמידה בלוחות הזמנים של הפרוייקט. אי עמידה בלוחות הזמנים של הפרוייקט עלולה לגרום להוצאות מיותרות וגם דוחה את המועד של אכלוס הדירות והחזרת ההשקעה. גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ מתמחה בניהול פרוייקטים מסוג זה, עם ניסיון מוכח ופרוייקטים רבים שהושלמו בהצלחה.

גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ מתמחה בייזום וניהול של פרוייקטים יוקרתיים; מבחינת היזמים, ההקפדה על הפרטים והעבודה המסודרת מאפשרת לנו להביא ללקוחותינו את החזר ההשקעה המשתלם ביותר. מבחינת הדיירים אשר צפויים לאכלס את הדירות, אנו מציעים להם חוויה של איכות חיים גבוהה ביותר.

גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן