החורף עודנו כאן, אבל האביב הנה כבר מתקרב. ויחד עם מחול הפרפרים וההתחדשות המורגשת באוויר, מוצאות את עצמן האימהות מתארגנות מחדש עם ביגוד מתאים לעונת האביב. מעברי העונות וחילופי מזג האוויר מעמידים את ההורים בפני התעסקות רבה בביגוד של הילד ושל התינוק. בשונה ממבוגר, שבגדיו מתאימים, במרבית המקרים, למידותיו גם כחלוף שנה, הרי כאשר מדובר על ילדים ועל תינוקות יש להתארגן בכל עונה מחדש, כיוון שמידות הגוף משתנות הודות לקצב הגדילה המואץ ולהתפתחות הפיסית של הילד. בגד שהתאים לתינוק בן שלושה חודשים לא יתאים לו בהיותו פעוט בן שנה.

כלים
אוברול לתינוק
אוברול לתינוק

העונה: אביב

אמנם הארונות שלכם מלאים כעת בבגדים רבים – פוטרים, חולות פליז, סריגים וקפוצו'ונים, התארגנתם היטב בחורף וכיסיתם את הילדים בבגדים מחממים ומגנים.

אך בבוא האביב כל אלו אינם רלוונטיים עוד. כעת הגיע הזמן לארגן את הארון ולרכוש בגדי ילדים נעימים ומתאימים לעונת האביב. אז מה מלבישים אביב? עונת האביב מאופיינת במזג אוויר נוח ונעים. כזה שאין צורך ללבוש בו בגדי ילדים מחממים או שכבות של בגדים.

אך החום השרבי עודנו רחוק. ושרוולים קצרים אינם מתאימים כרגע כלל. זו הסיבה לכך שעלינו להצטייד בציוד המתאים לעונה זו. אמנם בגדי החורף לא יבואו לשימוש, אבל קפוצ'ון מעברי אחד חשוב להשאיר בטווח שימוש, כיוון שבערבים עלול להיות מעט קריר גם באביב.

מה לובשים באביב?

אין עונה נעימה כמו האביב! מזג האוויר נעים ומזמין כל אחד לצאת לטייל בחוץ. מה מתאים ללבוש? בעונה זו מתאים ללבוש בגד ארוך ודק. האריג לא אמור להיות מחמם, אך הוא כן צריך לכסות את כל הגוף. כולל שרוולים ארוכים ומכנס ארוך.

את התינוק שהיה לבוש עד כה בשכבות מתאים להלביש כעת בבגד נעים וארוך כמו אוברול לתינוק, כזה המיוצר מאריג דק ומכסה את כל גופו. אוברול לתינוק מאפשר טיפול נוח בתינוק – מכיוון שאין חולצה מתרוממת ובטן שנחשפת ומתקררת תוך זחילה או פעילות על הרצפה. הלבישו את הילד ואת התינוק בביגוד נעים ומתאים לעונה, כך הוא יהיה נינוח ושלו.