מרים קיסר, נטורופתית וקוסמטיקאית פרא-רפואית, בעלת מותג קוסמטיקה ייחודי שפותח בטכנולוגיית "קירל" השיקה סרום סרום אנטיאייג' שייעודו שיקום עור חסר לחות, נטול חיות, יבש, הזקוק להזנה והתחדשות (מומלץ גם לעור לאחר פילינג שטחי או עמוק).

סרום אנטי איג'יינג של מרים קיסר 413 ל-30 מל
סרום אנטי איג'יינג של מרים קיסר 413 ל-30 מל

מהי טכנולוגית 'קירל' -CHIRAL ?

מרים קיסר: "המילה 'קירל' פירושה ביוונית "יד". הטכנולוגיה הקיראלית מבוססת על העתקת מנגנונים ביוכימיים של גופינו הישר לפורמולות קוסמטיות תוך שימוש במולקולות בעלות מבנה ותנועה מרחבית ייחודית. העיקרון פשוט, אנשים הם או ימניים או שמאליים. אנשים ימניים מבצעים פעולות טוב יותר ביד ימין וההפך. מעט מאוד אנשים שולטים בשתי הידיים, ימין ושמאל. הקוסמטיקה הקיראלית גורסת כי הצד הנכון של שימוש במולקולה, פעיל טוב יותר בצד ימין או שמאל, בדיוק כמו פעילות הידיים. הצד הפועל נכון יותר במולקולה ייספג בעור ללא תגובה שלילית העשוי לגרום לגירויים או אלרגיות. הקוסמטיקה הקיראלית מתקשרת באופן אוטומטי למרכיבים טבעיים אולם, ניתן גם לבחור את הצד המתאים במרכיבים סינטטיים, בתנאי שהם בנויים במדויק ובאופן זהה כמו המרכיב הטבעי. כלומר, כל מרכיב טבעי או סינטטי מותאם וייחודי לגוף האדם בצורה הקיראלית שלו".

סרום אנטיאייג'

הסרום מועשר בפפטידים המעודדים התחדשות התאים והזנת לחות מירבית. הפפטידים יאיצו ויעודדו את תפקודי העור, יעוררו תהליכי תיקון כגון ייצור סיבי קולגן ואלסטין ואף יתגברו ייצור חומצה האילרונית המסייעת לרקמה תפוחה ורווית לחות. רכיבים נוספים בסרום: ויטמינים חיוניים לעור הפנים, ויטמין C ו- E לצד חומצה האילרונית. כמו כן שמן נבט חיטה המכיל חומצות שומן שישמרו על לחות העור, שמן קליפת תפוז שתסייע בסילוק רעלים ושמן לבנדר שיתרום להרגעה ונינוחות העור.

מחיר: 413 ₪ ל-30 מ"ל, אצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ.

לבירור נקודת מכירה קרובה: 03-504-4876