מתוך דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "המאבק בטרור הוא מאבק עולמי. הקנצלרית מרקל אמרה בסוף השבוע את מה שאנחנו אומרים הרבה שנים - שהאיום הגדול ביותר על עתידו של העולם הוא מצד הטרור של האיסלאם הקיצוני. כמובן שהטרור הזה ממשיך להכות."

טרור איסלאמי קיצוני מחופש. אילוסטרציה
טרור איסלאמי קיצוני מחופש. אילוסטרציה

עוד הוסיף ראש הממשלה ואמר: "אנחנו ראינו בסוף השבוע, רק אתמול, פיגוע קטלני נוסף בטורקיה. אנחנו שולחים תנחומים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצועים, שלצערנו כוללים גם אזרחית ישראלית ואני חייב להגיד שיש גם אזרחית ישראלית נוספת שגורלה ברגע זה איננו ידוע.

אנחנו סיימנו עכשיו שנה אזרחית, ולפי נתונים כלכליים שמסתמנים, זה עוד לא סופי, השנה הזאת הייתה טובה מן המצופה, אפילו טובה מאוד. אנחנו מסיימים, לפי מה שמסתמן כרגע, עם נתוני צמיחה של קרוב לארבעה אחוזים. פירוש הדבר, צמיחה בתוצר לנפש בכשני אחוזים. אנחנו רואים ירידה דרמטית בחוב הלאומי שלנו, מה שנקרא "יחס חוב-תוצר", זה מקדים בכמה שנים טובות את היעדים שלנו וזה בולט לטובה ביחס למדינות אחרות במערב.

אנחנו רואים גם השקעות במכונות, בתשומות ייצור, בהיקף מסתמן של עשרים אחוז - זו הבעת אמון גדולה מאוד במשק. אנשים משקיעים במה שהם חושבים שיהיה משק מתרחב. אני רוצה לברך את משה כחלון, ידידנו שר האוצר, שהוא ואנשיו מובילים את המאמץ, ואני רוצה גם לברך את שרי הממשלה ששותפים לו. אני תמיד אמרתי: יש לנו ארץ נהדרת".