חברת י. שטרן ושות' בע"מ, שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן, המקימה כיום פרויקטים מסחריים, תעשייתיים, ופרויקטים למגורים ברחבי הארץ, נבחרה ע"י חברת נחלת אש"ר, מבין מספר חברות ביצוע מהמובילות בארץ, לבצע את עבודות ההקמה של פרויקט מגורים חדש וענק בקרית מלאכי שיכלול 485 יח"ד, ב- 10 בניינים 14 קומות כל אחד. ההיקף הכספי הכולל של עבודות ההקמה נאמד בכ- 330 מיליון ₪

פרויקט המגורים הענק המתוכנן בקרית מלאכי
פרויקט המגורים הענק המתוכנן בקרית מלאכי

בימים אלה, החלה חברת י. שטרן ושות' בע"מ, בעבודות הבנייה, ההקמה והפיתוח עבור חברת נחלת אש"ר של כ- 100 יח"ד הראשונות, מתוך כ- 485 יח"ד המתוכננות להיבנות בקרית מלאכי. מחברת י. שטרן ושות' בע"מ, נמסר כי, שני הבניינים הראשונים, שנבנים בימים אלה במקביל , כוללים 50 יח"ד כל אחד, כאשר עבודות הביצוע וההקמה של הבניינים יימשכו עפ"י ההערכה כ- 24 חודשים.

בנוסף, נמסר מחברת חברת י. שטרן ושות' בע"מ, כי תוך כחצי שנה יחלו עבודות הבנייה של שני בניינים נוספים, אחד שיכלול 46 יח"ד והשני עם 53 יח"ד כאשר עבודות הביצוע וההקמה של הבניינים יימשכו עפ"י ההערכה גם כ- 24 חודשים.

לקראת סוף שנת 2018, יחלו עבודות הבנייה של 4 בניינים נוספים שיכללו 48 יח"ד כל אחד, שיוקמו מעל חניון תת קרקעי. עבודות הביצוע וההקמה של 4 הבניינים יימשכו עפ"י ההערכה כ- 30 חודשים, כך שבסה"כ, עבודות ההקמה של הפרויקט, יימשכו כ-5 שנים.

חשוב לציין כי, כל העבודות של חברת י. שטרן ושות' בע"מ, כוללות גם את ביצוע המבנים וגם את עבודות הפיתוח בצמוד למבנים וכמובן עד המסירה לדיירים כולל הוצאת טפסי האכלוס.

אדריכל הפרויקט הוא משרד טיטו אדריכלים, מתכנן שלד המבנה, חברת סקרלט מהנדסים.

רקע:

שטרן. מוניטין שבונים עליו. חברת י. שטרן ושות' בע"מ, נוסדה בשנת 1979 והיא נמנית על החברות המובילות והמוכרות בענף הבנייה בישראל, בבניית פרויקטים ציבוריים, מסחריים ותעשייתיים. בנוסף, החברה יוזמת ומבצעת פרויקטים ברמת ישי, יוקנעם בתחום המסחר ומשרדים ובחו"ל בסופיה - בולגריה בתחום המגורים ומשרדים. המחויבות של החברה לאיכות, שירות ואמינות זיכתה אותה בהערכה רבה בענף ובמוניטין רב.