שת"פ ראשון מסוגו עם הצלב האדום האלבני: הנהגת הצלב האדום האלבני בביקור בישראל נשיא ומנכ"ל הצלב האדום האלבני הגיעו לביקור בארץ על מנת להכיר את מד"א, ללמוד מהיכולות הרבות של הארגון ולדון בדרכים לשיתוף פעולה בין האגודות הלאומיות, במסגרת חיזוק שיתוף הפעולה עם אלבניה הוזמנו נשיא הצלב האדום האלבני והמזכיר הכללי לבקר בישראל בהזמנת מד"א על מנת להתרשם מהיכולות הקיימות בישראל, ללמוד על הפעילות המשמעותית של מד"א בארץ ובעולם ולדון בדרכים לשיתוף הפעולה בין האגודות הלאומיות.

כלים
מנכ"ל מד"א אלי בין: "ארגון מגן דוד אדום ימשיך לשתף פעולה עם כל אגודה לאומית במטרה לשפר את המענה ההומניטרי הן המקומי והבינלאומי
מנכ"ל מד"א אלי בין: "ארגון מגן דוד אדום ימשיך לשתף פעולה עם כל אגודה לאומית במטרה לשפר את המענה ההומניטרי הן המקומי והבינלאומי

זוהי הפעם הראשונה שנציגים בכירים של הצלב האדום האלבני עורכים ביקור רשמי בישראל, ובמהלך הביקור, נפגשו האורחים עם מנכ"ל מד"א אלי בין ועם בכירים נוספים בארגון, סיירו במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקרית אונו וקיבלו סקירה על הארגון ויכולותיו.

בסיכום הביקור:

הוזמנו נציגי מד"א לביקור גומלין באלבניה, להתרשמות מהפעילות העניפה של הצל"א האלבני, העוסק בהדרכת עזרה ראשונה, עידוד האוכלוסייה לתרומות דם ופרויקטים הומניטריים בקהילות מוחלשות. שני הארגונים ימשיכו לדון בדרכים לשיתוף פעולה למען אזרחי ותושבי שתי המדינות.

מנכ"ל מד"א אלי בין: "ארגון מגן דוד אדום ימשיך לשתף פעולה עם כל אגודה לאומית במטרה לשפר את המענה ההומניטרי הן המקומי והבינלאומי. אנחנו שמחים לתרום מהידע והניסיון הרב שצברנו ונשמח לעשות זאת בעתיד עם אגודות לאומיות נוספות. ערך הצלת החיים עומד בבסיס עשייתנו והוא חוצה גבולות ומדינות".