בעידן שבו רובם ככולם מתקשרים דרך מסך ולא תמיד יש זמן לנסיעות על מנת לקבל מידע ולהתייעץ עם מומחים בתחומי הריון, לידה והורות הקמנו את אתר מאמונט - ייעוצים והדרכות אונליין להריון לידה והורות. מאמונט הנו אתר חדש לנשים בהריון ואחרי לידה המציע את מיטב המומחים בתחום, להדרכות וייעוץ אישי או קבוצתי בחדרים וירטואליים. ליווי הריון עם מיילדות, קורסי הכנה ללידה, ייעוץ הנקה, ייעוץ תזונה, יועצת משפחתית לטיפול בדיכאון במהלך ההריון ואחרי לידה, הדרכות לטיפול בתינוק ועוד מגוון נושאים ואנשי מקצוע מובילים בתחומם בדיוק בזמן ובמקום שמתאים לך.

כלים
זמינות ומיידיות - אנחנו במאמונט מבינים את האתגר הניצב בפני הורים בתחילת הדרך, את הצורך לקבל תשובות מוסמכות באופן זמין, נגיש ומיידי. בחדרים וירטואליים ובזמן אמת
זמינות ומיידיות - אנחנו במאמונט מבינים את האתגר הניצב בפני הורים בתחילת הדרך, את הצורך לקבל תשובות מוסמכות באופן זמין, נגיש ומיידי. בחדרים וירטואליים ובזמן אמת

במאמונט כל הייעוצים וההדרכות מתבצעים אונליין בחדרים וירטואליים ייעודיים באמצעות המחשב או הנייד. כך שאינך צריכה לצאת מהבית לכמה מפגשי קורס או לחכות לקביעת תור. כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את המומחה הרצוי לך ואת הזמן המתאים לך ולקבל את כל המידע, הייעוץ וההדרכות בזמן אמת.

זמינות ומיידיות - אנחנו במאמונט מבינים את האתגר הניצב בפני הורים בתחילת הדרך, את הצורך לקבל תשובות מוסמכות באופן זמין, נגיש ומיידי.

המערכת שלנו מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת של לימוד מקוון ומאפשרת למשתמשים להיכנס לחדר וירטואלי ייעודי בו ניתן לראות ולשמוע את המומחה, לראות סרטונים ותמונות, להתכתב בצ'ט, להפעיל מצלמה דו כיוונית ולנהל שיח.

המערכת של מאמונט מאפשרת לך לשמור על פרטיות מלאה במידת הצורך, באמצעות התחברות לחדר הוירטואלי מבלי להפעיל את המצלמה.

עוד במאמונט - ניתן לקבל ייעוצים פרטיים וקבוצתיים במגוון תחומים, בין היתר לחד הוריות, הורות לתאומים, הורות להט"בית, התפתחות תינוקות ופגים, ייעוץ שינה, תזונה בהריון ולאחר לידה, עיסוי תינוקות, טיפול להקלה על גזים ועוד מבחר הדרכות במחירים נוחים, למשל: קורס הכנה ללידה במחיר 230 ₪, הכנה להנקה במחיר 100 ₪, ליווי מיילדת אישית 220 ₪, ייעוץ ראשוני בהנקה במחיר 70 ₪, ייעוץ התפתחותי לתינוק ולפג במחיר 220 ₪ עיסוי תינוקות במחיר 180 ₪ ועוד.

במאמונט יש מגוון הדרכות אונליין ללא תשלום מפעם לפעם כמו קורסי הכנה ללידה, קורס הנקה, אירוחים מיוחדים לשינה והורות, רופאים מתארחים ללא תשלום ועוד הדרכות מיוחדות כמו

במאמונט בחרנו עבורך מומחים המובילים בתחומם, תוך הקפדה יתירה על מקצועיות וניסיון: מיילדות, יועצות הנקה, מומחיות משפחתיות, יועצות שינה, אחיות מוסמכות, דיאטניות קליניות, פיזיותרפיסטיות, מרפאות בעיסוק ועוד.

אז במקום להירשם לקורס הכנה ללידה ולטרוח ולנסוע לחמישה מפגשים, תוכלי פשוט לקבל את הקורס אצלך על הספה בסלון (אפילו נסלח לך אם נראה אותך בפיג'מה). בין משתמשי המערכת כיום, זוגות ישראלים רבים השוהים בחו"ל ומבקשים לקבל הדרכות וייעוץ בשפה העברית.

רוצים לדעת עוד על מאמונט?

אתר מאמונט הוקם ומנוהל על ידי ליאת רבינוביץ', אמא לשניים, יזמית בנשמתה אשר הקימה בעבר את אתר "מוטק'ה" לגיל השלישי ואתר רשת חברתית למחלות כרוניות. עסקה במערכות אונליין והבינה את הצורך הרב כאמא וכיזמית לתת מענה אונליין לנשים ואימהות.