תכשיר חדש מבוסס על פטריה טבעית תורם להגדלת היבולים תכשיר חדש של ביו-בי המבוסס על פטריה טבעית תורם להגדלה של יבולי גידולים חקלאיים ולחיזוק עמידות הצמחים.

כלים
פטרית המיקוריזה נמצאת באופן טבעי בשטחי החקלאות
פטרית המיקוריזה נמצאת באופן טבעי בשטחי החקלאות

התכשיר מיקו-אפ מכיל את פטרית המיקוריזה שמתחברת לשורשי הצמח, משפרת את קליטת חומרי ההזנה והמים מהקרקע, מגדילה את בית השורשים ומסייעת לצמח להתמודד עם ארועי עקה כמו יובש, חום, מחלות או מזיקים.

פטרית המיקוריזה נמצאת באופן טבעי בשטחי החקלאות, אולם פעולת חיטוי קרקע, כימי או סולארי מצמצמת את נוכחות הפטרייה בשטחים החקלאיים. מניסיונות שערכו אנשי ביו-בי התברר שהעשרת הקרקע בפטרייה הביאו במקרים מסוימים אף להגדלה של כ-30% בממוצע ביבול הבזיליקום, 16% ביבול חסה, כ-10% בעגבניות לתעשייה וכ-15% בתירס לתעשייה. השימוש בתכשיר אף סייע למגדלי פטרוזיליה בקיצור משך התקופות בין הקצירים השונים והפחית באופן מובהק את נוכחות המחלה "שחור פיתם" אצל מגדל פלפל בנגב. משתלות של עצי פרי שעשו שימוש בתכשיר הפטרייה הצליחו להקדים את מועד אספקת השתילים הצעירים לחקלאים הודות לתהליך התפתחות מואץ.

גם גינות פרטיות וציבוריות סובלות לעיתים מהדלדלות הפטריה בשל השפעות סביבתיות וניתן לשפר את חוזק הצמחים בדרך טבעית באמצעות החזרתה לגינה.