"אדוני ראש הממשלה זה לא הגיוני - תן לנו לבנות!" - אבי נעים, ראש מועצת בית אריה, פונה ישירות לראש הממשלה ודורש להגיב על השריפות בבנייה מחודשת, "זה לא הגיוני שבמדינת ישראל הריבונית בשנת 2016 שורפים בתים של יהודים בגלל היותם יהודים, בגלל שנאה יוקדת ובגלל המאבק על הארץ.

אחרי יותר משנה של טרור הסכינים ברחובות, מצאו מוגי הלב בחסות מזג האוויר דרך חדשה לפגוע ביהודים ובהתיישבות – הם מנסים לשרוף אותנו ואת בתינו. צוותי מתנדבים מבית אריה נלחמים כבר מספר לילות ברציפות בהצתות של ערבים נגד ישובים יהודים בטלמון, דולב ונווה צוף.

בערב שבת האחרון היה מכמיר לב לראות משפחות יהודיות על טפן נסות ברגל באמצע הלילה בכבישי יו"ש, מסע של פליטים, שמותירים מאחוריהם את כל רכושם וחייהם עולים בלהבות. עשרות מהן הגיעו אלינו לישוב ונקלטו בחום ואהבה בבתי התושבים למהלך השבת.

אדוני ראש הממשלה, התשובה שלנו כממשלת ימין צריכה להיות מאוד ברורה, נגד הרוע והאש אנו צריכים להראות התחדשות וצמיחה. לבנות אדוני ראש הממשלה, לבנות בתים ליהודים ולילדיהם שמסיימים את השירות הצבאי ורוצים לבנות כאן את עתידם ולהיות שותפים בבניין הארץ. בישוב עופרים במועצה המקומית בית אריה שקלט את המשפחות מנווה צוף בערב שבת לא בונים כבר 15 שנים, הילדים עוזבים, הגנים מתרוקנים והאווירה קודרת. כביש עוקף מערב בנימין שאמור לספק לנו ביטחון, ולדלג על הכפר לובאן בו היה פיגוע דריסה נגד יהודים לפני פחות משנה, טרם הושלם למרות אינספור הבטחות מפורשות שלך. העוזרים שלך כבר לא מתייחסים ולא עונים לפניות שלי אליהם בנושא הכביש וזאת למרות הנחיות מפורשות שלך אדוני ראש הממשלה, אפילו יחס אנחנו לא מקבלים.

מדובר בכביש שמדינת ישראל כבר סללה את רובו, השקיעה בו 250 מיליון ₪ וחסרים להשלמתו 2 קילומטרים בלבד. המועצה המקומית בית אריה נמצאת במסגרת אותו מושג (שאני כופר בו) ה"גושים" ולמרות זאת גם אנו בהקפאה עמוקה, ויש לנו בבית אריה תכניות מוכנות למכרז בתב"ע בתוקף שממתינות רק ל...אישור מדיני. לך אדוני ראש הממשלה - התכניות ממתינות לך.

החודש אדוני ראש הממשלה, וגם בחודש שעבר, לא הכניסו לדיון במועצת תכנון עליונה לדיון 5 מגרשים בבית אריה, כן אדוני ראש הממשלה, 5 מגרשים (ל 10 יחידות בלבד) בבית אריה לא נכנסים לדיון להשלמות תכנון, וזאת אחרי שגרעו לנו מאות יחידות דיור מתב"ע בתוקף על ידי צו תפיסה צבאי דרקוני על כביש עוקף שתקוע כבר 10 שנים מימי אהוד ברק כשר ביטחון.

בית אריה היא רק דוגמא אדוני ראש הממשלה, דוגמא לתסכול של אזרחי המדינה תושבי יהודה ושומרון שאינם זוכים לשום העדפה תקציבית, אבל סובלים מתדמית של נהנתנים, אזרחים שמגנים בגופם וברכושם על שפלת החוף של מדינת ישראל, אזרחים שפעלו קשות שתבחר במדינת ישראל ממשלת ימין ותמשול.

הביקור האחרון שלך אדוני ראש הממשלה בבית אריה היה לפני 8 שנים במערכת הבחירות, מאז אנו מצפים שתגיע ותאמר לנו דברים ברורים וגם אם אתה לא מגיע אז לפחות תעשה, תבנה, תפשיר.

ובינתיים, כבר שנים אדוני ראש הממשלה – אין תכניות, אין בניה, אין כביש עוקף, אין יחס!"