כללית רפואה משלימה במחוז הצפון, מציעה מגוון טיפולי רפואה משלימה ובהם: נטורופתיה, דיקור סיני, שיאצו ועוד שמצליחים להפחית בצורה משמעותית את תדירות ועוצמת התקפי המיגרנות

כלים
ד"ר אלינה צימרמן
ד"ר אלינה צימרמן

טיפול מוצלח. כאבי ראש ומיגרנות, מהווים את הבעיות הנפוצות ביותר לפנייתם של מטופלים למרפאות רשת כללית רפואה משלימה במחוז הצפון. מגוון הטיפולים והדיווחים על כך שביכולתם של הטיפולים לסייע באופן ממשי ומוכח בהפחתת כאבי הראש והמיגרנות, הובילו לעלייה משמעותית ביותר במספר הפונים הסובלים מתופעות אלה למרפאות הרשת.

"דיקור הסיני ונטורופתיה נחשבים לפתרונות המובילים לטיפול במיגרנות", מציינת מנהלת מרחב צפון בכללית רפואה משלימה, ד"ר אלינה צימרמן שמסבירה כי, "הדיקור מסייע בהפגת כאבי ראש, ירידה בתדירות של מיגרנה, הפחתת המתח הפיזי והנפשי. מחקרים הוכיחו שטיפול בדיקור סיני זהה לטיפול תרופתי במיגרנה ובהרבה מקרים יכול להחליף אותו. שינוי בתזונה, אורך חיים בריא ושימוש בצמחי מרפא גם הם חשובים בהתמודדות עם מיגרנה. טיפול בנטורופתיה, אשר מכיל את שלושת המרכיבים הללו, מאפשר למטופלים להבין את חשיבות המזון אותו הם צורכים, לבחור במזונות מסוימים לטפל בבעיה, להתאים פעילות גופנית ולהשתמש בפורמולות צמחי מרפא.

לדברי ד"ר אלינה צימרמן, "התאמה ושילוב נכון של טיפולים בכללית רפואה משלימה מתחת לפיקוח רפואי זה הסוד של ריפוי או הקלה משמעותית בכאבי ראש ומיגרנות.