הפרויקט היוקרתי והמצליח בקריות - "Neve Nofar" בקרית מוצקין: 4 בניינים נמכרו ואוכלסו, כל הדירות בבניין ה-5 נמכרו ויאוכלסו בתחילת שנת 2017, רוב הדירות בבניין ה-6 שבנייתו נמצאת בעיצומה נמכרו ויאוכלסו בסוף שנת 2017 ולאחרונה החלה המכירה המוקדמת של הבניין ה-7 והאחרון בשכונת נווה גנים. ההצלחה של Neve Nofar"" של דר נופרים בנווה גנים ממשיכה למשכנות האומנים בקרית מוצקין ובימים הקרובים, יחל השיווק והבנייה של מגדל יוקרה, 26 קומות, עם דירות ענקיות ומרפסות גדולות. רוב הדירות צופות לנוף ים פתוח ורכס הכרמל

פרויקט Neve Nofar בקרית מוצקין. הדמיה-  חברת ההדמיות ארקריאייטיב
פרויקט Neve Nofar בקרית מוצקין. הדמיה- חברת ההדמיות ארקריאייטיב

חברת דר נופרים רואה בקרית מוצקין יעד אסטרטגי לבנייה ולכן, הוחלט בחברה להרחיב את הפעילות בעיר. במקביל לשיווק והקמת הבניינים ה-6 וה-7 בנווה גנים. דר נופרים כאמור מתחילה את השיווק והבנייה של מגדל יוקרה במשכנות אומנים קרית מוצקין.

בדר נופרים מציינים כי, לאור הניסיון הרוב שצברה החברה בקרית מוצקין, הביקוש הוא לדירות גדולות מאוד ולכן, הדירות במגדל היוקרה הינם 5-6 חדרים ענקיות בין 125-142 מ"ר נטו+ מרפסת גדולות כ- 22-36 מ"ר נטו, רוב הדירות צופות לנוף ים פתוח ולרכס הכרמל. בנוסף, תוכננו פנטהאוזים ענקיים במפלס אחד בשטח של כ- 190 מ"ר נטו + מרפסת כ- 150 מ"ר נטו לנוף פנורמי עוצר נשימה. הדיירים בפרויקט יהנו משתי חניות.

מנכ"ל ואחד הבעלים של חברת דר נופרים בע"מ, רפי בן משה, אמר, "חברת דר נופרים, שמה לה למטרה להקים פרויקטים ומתחמי מגורים איכותיים בסטנדרט בנייה מהגבוהים ביותר ולהקפיד על תכנון קפדני אשר מדגיש חשיבה על כל פרט ופרט לרווחתם של הדיירים ובמסגרת מדיניות זו של החברה, החלטנו ללכת על הטוב ביותר! ובגדול! ולהביא לקריות את הסטנדרט הגבוה ביותר המקובל במגדלי היוקרה המובילים של ת"א. מגדל היוקרה במשכנות האומנים מאופיין כמיטב המסורת של דר נופרים, בסטנדרט בנייה גבוה, מפרט עשיר במיוחד בכל הדירות והשקעה ומחשבה רבה לרווחת הדיירים: יוקם חדר כושר מפואר ומאובזר, שיכלול את מכשירי הכושר המתקדמים ביותר, לובי כניסה בגובה כפול בעיצוב יוקרתי, מועדון דיירים ואירועים גדול ומעוצב, וכן לובי קומתי מפואר."

כל הדירות יאופיינו בתכנון מוקפד ואלגנטי, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה ומפרט עשיר במיוחד הכולל בין היתר מערכת בית חכם, מערכת מיזוג אוויר דירתית, מטבח מפואר ומערכת מצלמות אבטחה לשטחים המשותפים הניתנים לצפייה גם בסמארטפון.

פרויקט המגורים היוקרתי Neve Nofar בנווה גנים, מצטיין באדריכלות מרשימה ועיצוב ארכיטקטוני מיוחד, עם דירות ענקיות ומרפסות גדולות, אשר מרביתן צופות לנוף ים ולרכס הכרמל. גדלי הדירות בבניין 6 ובבניין 7, הן בין 140- 125 מ"ר נטו + מרפסות ענקיות 22-33 מ"ר נטו, כאשר בקומות הראשונות המרפסות יכללו גן תלוי כ- 8.5 מ"ר ומרפסות מקומה 7 ואילך יהיו מרפסות מרוצפות במלואן. בנוסף בפרויקט דירות גן מיוחדות של 6 חדרים כ- 140 מ"ר נטו+ הצמדה של כ- 70 מ"ר, פנטהאוזים- לופטים כ-163 מ"ר עם תקרה בגובה כ - 6 מטר בחלל המגורים + מרפסת כ- 53 מ"ר לנוף מרהיב.

מחיר דירות החל מ-1,600,000 ₪ לדירת 5 חדרים, כ-128 מ"ר + כ-22 מ"ר מרפסת. לאור הביקוש, בחברה הוחלט להמשיך עם ההטבות המיוחדות גם בבניין 7: 80,000 ₪ הנחה ותשלום של רק 20% במעמד החתימה על החוזה והיתרה בכניסה לדירה.

ניתן להגיע ולהתרשם משלוש דירות מדהימות לדוגמה בפרויקט היוקרה "Neve Nofar" - דירת 6 חדרים, 140 מ"ר (נטו) + כ-25 מ"ר מרפסת, דירת 5 חדרים, 125 מ"ר (נטו) + כ-22 מ"ר מרפסת ודירת 5 חדרים, 128 מ"ר + כ-22 מ"ר מרפסת.

יצוין כי, הבניין ה-6 וה-7, נבנים על אדמה פרטית (טאבו), ובהן יוקם לרווחת הדיירים חדר כושר פרטי מפואר המאובזר במיטב המכשירים בתחום מתוצרת חברת "Technogym" שאבזרה וציידה את חדרי הכושר במגדלי היוקרה בת"א וכן את רשת מועדוני הבריאות holmes place, חדרי הכושר מתוכננים על ידי בני גוז, ממייסדי ומובילי ענף מועדוני הבריאות והכושר בישראל ב 34 השנים האחרונות, אשר מתכנן ומקים במיטב הפרויקטים ומגדלי היוקרה בתל אביב, את מועדוני הכושר כגון בפרויקט BLUE, מגדלי W, מגדלי מנהטן, פרויקט פלטניום, מאייר על רוטשילד, בבתי מלון מובילים בארץ - רשת ישרוטל, רשת דן, הרודס באילת, מלון יערות הכרמל, מלון שלום בירושלים ועוד רבים וטובים.

תכנון הפרויקט בוצע על ידי האדריכל אברי פישר. שיווק הפרויקט מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ.