לאחר שעבר את הניתוח הראשון באוקראינה, הילד הגיע לארץ לניתוח בקע מפשעתי חוזר במרכז הרפואי בני ציון ולדברי מנהל מחלקת כירורגיית ילדים במרכז הרפואי בני ציון פרופ' איגור סוחוטניק, "הילד סבל מהפרעה שפוגעת בהיווצרות רקמות החיבור בגלל מחסור בחלבונים, שגרמה לגופו לבנות בצורה לא תקינה רקמות חיבור שיצרו גם גמישות יתר בפרקים". הניתוח במרכז הרפואי בני ציון הוגדר כמוצלח ולאחר מספר ימי אשפוז, הילד חזר לקייב

כלים
פרופ' איגור סוחוטניק
פרופ' איגור סוחוטניק

מחלקת כירורגית ילדים במרכז הרפואי בני ציון, הפכה בשנים האחרונות למחלקה מבוקשת לניתוחים הן מצד מטופלים בארץ וגם ממדינות חבר העמים וכך, לאחר שהוריו קיבלו את המלצת הרופאים באוקראינה, הוטס כאמור ילד בן 6 מקייב לניתוח במרכז הרפואי בני ציון.

מנהל מחלקת כירורגיית ילדים במרכז הרפואי בני ציון פרופ' איגור סוחוטניק, שטיפל בילד מקייב, מציין כי, "היה צורך לתקן את הבקע המפשעתי בעזרת רשת כירורגית ייחודית. הרשת ניתנת בדרך כלל למבוגרים ולכן היה צורך לחתוך את הרשת שתתאים לגודל הילד". פרופ' איגור סוחוטניק מוסיף ואומר, "הילד סבל גם מצניחת פי הטבעת שנבעה מחולשה של הסוגר האנאלי ושרירי האגן, כאשר בעזרת הזרקת חומר ייחודי מסביב לפי הטבעת, הבעיה נפתרה".

הוריו של הילד, הודו למנהל מחלקת כירורגיית ילדים במרכז הרפואי בני ציון פרופ' איגור סוחוטניק שניתח את בנם, על הטיפול המסור ועל כך שהניתוח עבר בהצלחה.