בימים אלה הסינפונייטה הישראלית של באר-שבע פותחת את העונה ה-44 של התזמורת. ב – 26 לנובמבר יתקיים קונצרט הפתיחה של הסדרה הישראלית יחד עם המנצח גיל שוחט. בקונצרט הראשון לעונה זו, חיבור ראשון מסוגו בין הסינפונייטה והזמר פבלו רוזנברג, העולם הלטיני נפגש עם העולם הקלאסי. שני סגנונות ייחודיים מוצאים מכנה משותף על במה אחת.

כלים
פבלו רוזנברג. צילום מנחם עוז
פבלו רוזנברג. צילום מנחם עוז
שיריו של רוזנברג יובאו בגרסה חדשה ומיוחדת ביניהם: בין ערביים, נר על החלון, כמה אהבה, אמא אדמה ועוד. כמו כן, תבוצע סימפוניית "העולם החדש" מאת דבוז'אק בניצוחו של מאסטרו גיל שוחט.

זהו קונצרט הפתיחה מתוך סדרת הקונצרטים המפגישים את עולם המוסיקה הקלאסית עם מארחים את מיטב הזמרים והמוסיקאים בישראל, בסדרת קונצרטים המפגישים את עולם המוסיקה הקלאסית עם ז'אנרים מוסיקאליים כג'אז, פופ ומוסיקת עולם. ז'אנרים מוסיקאליים מגוונים כגון ג'אז, פופ ומוסיקת עולם. מיטב המוסיקאים בישראל נפגשים על במת הסינפונייטה הישראלית באר שבע, בניצוחו וניהולו האמנותי של המנצח והפסנתרן גיל שוחט. בהמשך הסדרה התזמורת תארח את קובי אפללו, מיקי גבריאלוב ושלמה גרוניך.

רוזנברג עלה לארץ מארגנטינה בגיל 6 וגדל בבית שאן. כשהשתחרר מהצבא הצטרף אל להקת הרוק "סטלה מאריס", רוזנברג היה הסולן של הלהקה והיה שותף לכתיבת הישירים. בשנת 96 יצא אלבומו הראשון של רוזנברג כסולן, מתוכו זכו להצלחה רבות משירו המוכרים. ב שנת 98 הוציא רוזנברג את אלבומו השני. בשנת 2000 זכה בפרס תמוז לגרסה שלו ושל יואב יצחק לשירו של עוזי פוקס, ילדונת. בשנים האחרונות רוזנברג הופיעה עם שלומי שבת בקיסריה, השיק את האלבום העשירי שלו והשתתף בתוכניות "רוקדים עם כוכבים" וכוכב נולד".

מחיר כרטיס: 150 ₪

מחיר כרטיס לאזרח ותיק: 125 ₪

מחיר מיוחד לסטודנטים: 60 ₪

חיילים בשירות סדיר במדים - כניסה ללא תשלום על בסיס מקום פנוי ובהצגת תעודת חוגר

טל' להזמנות: 08-6266422

מוצ"ש 26 בנובמבר 2016 בשעה 20:30

במשכן לאמנויות הבמה באר-שבע