התעשיין אבינעם שקד, מנכ"ל ובעלים של מפעל שריונית חסם בקריית גת נבחר בחמישי האחרון (10/11) לקדנציה שניה כיו"ר מרחב דרום של התאחדות התעשיינים. שקד נבחר פה אחד במסגרת האסיפה הכללית של המרחב שהתקיימה בגודמן בית הספר למשחק בנגב במעמד נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, ח"כ איתן כבל, מ"מ וסגן ראש העיר טל אל-על ומנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים, אביב חצבני.

כלים
רן גרשפלד ואבינעם שקד.צילום דיאגו מיטלברג
רן גרשפלד ואבינעם שקד.צילום דיאגו מיטלברג

מנהל המרחב, אביב חצבני הציג בפני תעשייני הדרום מגזרת אשקלון-אילת את פעילות המרחב בשנה האחרונה, בדגש על החצי שנה אחרונה בה מכהן חצבני כיו"ר המרחב. חצבני הציג מתווה כללי לתוכנית עבודה לשנה הקרובה בה הציג את הפעילות של המרחב לרבות קורסים וימי עיון מקצועיים בתחומים הרלוונטיים לתעשיינים.

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים " להיות במרחב דרום זה לא משפט שגור על לשוני, אני בהחלט חושב שהקמת המרחב לפני כ-8 שנים היה צעד חשוב כדי להיות רלוונטי באזור הדרום וכולנו יודעים שלדרום יש את הקשיים והבעיות הייחודיות לו" ברוש הוסיף וחידד את מצוקת העובדים בתעשייה " הבעיה המרכזית שלנו היא כח אדם מקצועי וטכנולוגי, אין מי שמוכן ללמוד את המקצוע. לעבוד היום בתעשייה זה לא לדפוק פטיש ומסמר. היום זה מכונות משוכללות ומי שלא שולט בשפה, בתכנון ובמתמטיקה לא יכול להפעיל את הציוד. פנינו לאוצר במטרה לקבל תמיכה של משרד החינוך לתגבור החינוך הטכנולוגי" לבסוף כמובן שבירך את אבינעם שקד, על בחירתו זו הקדנציה השנייה ליו"ר מרחב דרום.

אבינעם שקד, יו"ר מרחב דרום " אני שמח על היבחרותי בשנית ובטוח שיחד עם אביב חצבני מנהל המרחב וההנהלה נוכל לקדם את מרחב דרום עוד צעד אחד קדימה. נמשיך ונפעל למען תעשייני הדרום בשגרה ובחירום, נמשיך ונקדם פורומים מקצועיים וכמובן נמשיך ונסייע בבעיות רגולציה ובירוקרטיה"