חברת WeDiggIT משיקה, לראשונה בישראל, שירות של ליסינג תפעולי למחשבי מקינטוש עבור חברות וארגונים.

כל מי שטס אי פעם לארה"ב ופסע אל תוך הסטארבקס המקומי, הבחין בקלות כי לפחות כמחצית מהאנשים היושבים בבית הקפה משתמשים במחשב נייד מסוג מקינטוש, לעומת זאת בארץ פסיעה לתוך בית קפה לא תיתן את אותה התמונה - לישראלים "זה לא קרה" עם המקינטוש.

בישראל, מדינת הסטארט-אפ והטכנולוגיה מהחדשניות, בה מאמצים כל חידוש עולמי, מחשבי מקינטוש תופסים רק נתח זעום של 2-3% לעומת יותר מ-18% בארה”ב. כן דבר ידוע הוא, שמחשבי מקינטוש נחשבים אמינים ביותר ומשרתים את המשתמשים בהם לאורך שנים, אז איך קרה שאצלנו זה "לא קרה"?

הסיבה לחוסר ההצלחה בישראל, היתה נעוצה בהעדר פתרונות תמיכה, אינטגרציה והדרכת משתמשים לארגונים ועסקים. כלומר, התחום הוזנח וההתמקדות של חנויות הייתה במכירת המחשבים (מה שנקרא ״ברזל״) לצרכנים ללא שירות מתאים לעסקים. חברת WeDiggIT הוסמכה על ידי חברת אפל הבינלאומית להיות - Apple Solution Expert - ההסמכה הבכירה ביותר למכירת מחשבים, אייפדים וציוד נלווה למוסדות חינוך ועסקים, ונכון להיום החברה תוכל למכור פתרונות מלאים של ציוד, אינטגרציה ושירות לגופים אלו, בדיוק כפי שנהוג בחו”ל.

שירות הליסינג, הניתן בשיתוף עם "טק-ליס", דומה לליסינג לרכבים המוכר בארץ - החברות אינן צריכות לגייס הון אלא מקבלות מחשב מקינטוש חדש, מותקן עם התוכנות הנדרשות והאינטרגציה המתאימה, כך שהן נהנות מהוצאה תפעולית מוכרת למס במלואה במשך 24 חודש. בתום התקופה, החברה מחזירה את המחשב הישן ויכולה להמשיך למחשבי Mac חדשים. פתרון זה הוא המועדף על-ידי עסקים בחו״ל ובקרב החברות הבינלאומיות הפועלות בארץ.

בנוסף, החברה מספקת את המחשבים עם אחריות מורחבת, כולל תמיכה, העברת חומרים ממחשב ישן (גם מחשב PC), העמדת מחשב חלופי במקרה תקלה, ומלווה ומדריכה את משתמשי הקצה.

חברת WeDiggIT היא צוות מגובש שפרש מקבוצת אידיגטל לטובת הקמת גוף יחודי המספק ציוד, שירות ופתרון מלא של Apple למוסדות חינוך וארגונים עסקיים. צוות WeDiggIT הוא הראשון להשיק בישראל שירות של ליסינג תפעולי, צעד שככל הנראה, בתוך זמן קצר, ישנה את העדפתן של חברות רבות מבחינת שימוש במחשבים.