כמדי שנה חודש המודעות למחלת סרטן השד יפתח בתחילת אוקטובר ועימו יושקו מוצרים שתכליתם להעלות את המודעות לסרטן השד , קבלו אותם וצאו לתרום:

ביו סקלפצ'ר
ביו סקלפצ'ר

אסתי לאודר מציעה את Pink Ribbon - סט של שפתון, צלליות וסומק בתיק איפור ורוד ומהודר (235 ₪ ) וסרום עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות (419 ₪). המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר ו 30% מסכום הקנייה יהווה תרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

אסתי לאודר

קליניק מציעה את קרם הלחות הצהוב מסדרת שלושת השלבים Dramatically Different Moisturizing Lotion בגרסה מיוחדת וחגיגית, הכוללת מחזיק מפתחות בצבע ורוד (329 ₪). המוצר ימכר במהלך חודש אוקטובר בחנות האונליין של המותג ובחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ. 30% מסכום המכירה של כל מוצר יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

קליניק

פול מיטשל, מציע את UNITED IN PINK! סדרה במהדורה מוגבלת של תכשירי שיער, אשר מכל מוצר שיימכר תתרום החברה 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בלבד במהלך חודש אוקטובר ובטלפון: 03-6427577

פול מיטשל

אורלי – מותג הלק הבינלאומי זו השנה העשירית ברציפות את קולקציית PRETTY IN PINK המונה 3 לקים, במרקם מנצנץ, חי, תוסס ואף נושאת שמות המדברים בעד עצמם: את לא לבד! – YouAreNotAlone, תהיי אמיצה! – BeBrave ולחבק! 20% מהכנסות המכירה יתרמו לעמותת 'קאנסר-שמאנסר'. (35 שקלים במכוני הטיפוח).

אורלי

Tweezerman (טוויזרמן) - בשנת 1999 יזמה טוויזרמן פרויקט מודעות לסרטן השד (BCA) במסגרתו היא משיקה מדי שנה בחודש אוקטובר פינצטה חדשה בעיטור "הסרט הורוד" אשר 25 אחוז ממכירותיה מועברים לארגונים הפועלים להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד או/ו לארגונים הפועלים למציאת תרופה. מחיר: 200 שקל, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

Tweezerman (טוויזרמן)

ביו סקלפצ'ר - במהלך חודש אוקטובר על כל טיפול בלק ג'ל תעביר החברה 25% לטובת הארגון הבינלאומי הפועל למען מחקר וטיפול בסרטן השד. טווח מחירים לטיפול בלק ג'ל 125 שקל 145 שקל, ברשת מכללות ביו סקלפצ'ר ואצל הטכנאיות המורשות ברחבי הארץ.

Laline מציעה מראה אישית וורודה, עם הכיתוב: love yourself. 50% מהרווחים יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה. (19.90 ₪).

ללין

בובי בראון מציעה את Art Sticks, עפרון דו שימושי המשלב את הקלות של שפתון עם דיוק של עיפרון, במהדורה מיוחדת בשני גווני ורוד Dusty Pinkו- Electric Pinl (290 ₪ לזוג) . 30% מהסכום יעבור כתרומה לאגודה למחלמה בסרטן.

בובי בראון

Obag - מותג התיקים והאקססוריז המודולריים האיטלקי מציע צמידי יד מסיליקון (48- 65 ₪) אשר כל הכנסותיו בחודש אוקטובר יתרמו לאירגון Pink-Is-Good האיטלקי, הפועל לחקר המחלה ומציאת תרופה למחלה.

obag