איך שגלגל מסתובב לו: עיריית רמת-השרון יזמה הפנינג אופניים ענק בפארק העירוני. האירוע יתקיים ביום חמישי 06/10 בין השעות 16:00-21:00 ונועד להגברת המודעות לזהירות בדרכים, מיחזור, צרכנות ועידוד פעילות גופנית ורכיבה על אופניים ודאגה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת * יוקם מתחם אופניים אקסטרים עם פעילות אקטיבית לילדים ולנוער, יערכו מופעי קפיצות ואקסטרים, מסלולי קארטינג * יתקיים שוק "קח-תן" של אופניים ויוצבו עמדות לתיקון אופניים * יהיו מתחמי פעילות יצירתית לקטנטנים עם עמדות יצירה ומיחזור וכן יוקרן הסרט המרהיב "הגנרטור האנושי", שעוסק במיחזור באמצעות דיווש * ניתן לתרום אופניים שאינם בשימוש, שיטופלו ויימסרו לילדים נזקקים * הכניסה חופשית- הציבור מוזמן

כלים
עיריית רמת-השרון יזמה הפנינג אופניים ענק בפארק העירוני
עיריית רמת-השרון יזמה הפנינג אופניים ענק בפארק העירוני

איך שגלגל מסתובב לו: עיריית רמת-השרון יזמה הפנינג אופניים ענק בפארק העירוני בשבוע הבא ביום חמישי 06 באוקטובר בין השעות 16:00-21:00 להעלאת המודעות לזהירות בדרכים, מיחזור, צרכנות ועידוד פעילות גופנית ורכיבה על אופניים.

באירוע יוקם בפארק מתחם אופניים אקסטרים ענק עם פעילות אקטיבית לילדים ולנוער, יערכו מופעי קפיצות ואקסטרים, מסלולי קארטינג ועוד. במהלך ההפנינג יתקיים שוק "קח-תן" של אופניים והציבור מוזמן למכור/לרכוש אופניים ובכך לעודד צרכנות נבונה וכן יוצבו עמדות לתיקון אופניים. באירוע יהיו מתחמי פעילות יצירתית לקטנטנים עם עמדות יצירה ומיחזור. זאת ועוד, באירוע יוקרן הסרט המרהיב "הגנרטור האנושי", שעוסק במיחזור באמצעות דיווש אופניים.

סגן ומ"מ ראש העיר, עידן למדן, שקידם את היוזמה הוסיף: "חשוב לעודד את ילדינו לרכב על אופניים רגילים ולא חשמליים וזו אחת מהמטרות החשובות של האירוע, כמו גם עידוד משפחות לרכב יחדיו בפעילות גופנית משותפת- הדבר חשוב לביטחון ובריאות ילדינו. מטרה מבורכת נוספת אך חשובה לא פחות וזאת ברוח החגים שבפתח, הינה לדאוג שגם ילדים ממשפחות מעוטות יכולת מהעיר ומחוצה לה, ייהנו מרכיבה על אופניים תקינים כמו שאר הילדים. אני קורא למשפחות ולוועדי בתים לנצל את ההזדמנות ולתרום אופניים שאינם בשימוש לטובת הילדים".

במהלך ההפנינג ניתן יהיה להחליף או לתרום אופניים שאינם בשימוש, שיטופלו במקום בידי אנשי מקצוע. במהלך האירוע יוגרלו בין המשתתפים זוגות אופניים ואביזרי רכיבה. הכניסה חופשית- הציבור מוזמן.

נזכיר, כי העירייה מקדמת במלוא המרץ תוכנית אב לשבילי אופניים ברחבי העיר אותה מוביל ראש העיר אבי גרובר. במסגרת החזון התכנוני, בסוף ההליך תחובר רשת שבילי הרכיבה על אופניים לכל חלקי העיר. סלילת שבילי האופניים תאפשר גישה אל בתי-הספר השונים, לרחובות המרכזיים של רמת-השרון, ל"סינמה-סיטי" ובין היתר חיבור השבילים דרומה לתל-אביב בדרך משה סנה ולהרצליה מצפון. העירייה רואה חשיבות רבה בבניית רשת שבילי רכיבה על אופניים מקצועית ברחבי העיר ומחוצה לה, תוך עידוד השימוש באופניים כחלק ממערך תחבורה נגישה לכלל הציבור.

· האירוע מיועד לבעלי אופניים שאינם חשמליים. · הפארק העירוני ממוקם ברחוב הנצח ברמת-השרון.