בימים אלו אלפי מתנדבי מד"א, בני נוער ובוגרים, פרוסים ברשתות השיווק ובמרכולים ברחבי הארץ במסגרת מבצע איסוף חבילות מזון למשפחות מעוטות יכולת.

כלים

מבצע ההתרמה שימשיך שבועיים (עד יום חמישי 29.9). מתנדבי מד"א שואפים לאסוף אלפי חבילות מזון על מנת שכמה שיותר משפחות יחגגו את ערב ראש השנה כהלכתו.

הציבור הרחב מוזמן להגיע בהמוניו ולתרום מוצרים למשפחות מעוטות יכולת שיאספו ע"י מתנדבי מד"א בכניסה לרשתות ולמרכולים בימים בימי חול בין השעות 15:00-21:30. במד"א מצביעים על כמה מוצרים מומלצים לתרומה ביניהם: דבש, יין, מיץ ענבים, קופסאות שימורים, שמן, סוכר, ממרח שוקולד, ריבה, עוגות ועוגיות, קפה שחור, נס קפה, שתיה קלה ועוד.

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע ולספק ארוחת חג מלאה ומכובדת למשפחות מעוטות יכולת. מד"א הוא ארגון שפעילותו להצלת חיים שזורה בחיי תושבי ישראל ואנו שמחים לעזור בכל פעילות התורמת לקהילה. החיבור שלנו עם הקהילה, הוא ערך עליון עבורנו - אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הרווחה בארץ לאורך כל השנה ובחג במיוחד. חשוב לנו להגיע לכמה שיותר נזקקים על מנת לנסות ולסייע, מדובר במשימות הומניטאריות מהמעלה הראשונה".