סוכות 2016 בגן החיות התנ"כי בירושלים ,סיפור בלשי מרתק נחשף בסוכות בגן החיות התנ"כי ,המבקרים יעקבו אחר כתב חידה מסתורי יצאו למסע מותח ודרמטי בעקבות הביצים האחרונות של העזנייה הארצישראלית. בסיום ההרפתקה המבקרים יצאו גם עם חוויה בלתי נשכחת וגם עם ידע חשוב על שימור הדורסים בארץ והשבתם חיים אל הטבע בנוסף, האכלות מודרכות, סדנאות מיוחדות ועוד

כלים

בגן החיות התנ"כי בירושלים מזמינים את המבקרים בסוכות לקחת חלק במסע בלשי מרתק, ההולך יד ביד גם עם המטרה העיקרית של גן החיות – שמירה על הטבע והסביבה.

עבודת הבילוש בגן כוללת משחקי חשיבה, משימות והפעלות אקטיביות, סצנות תיאטרליות משעשעות והכל תוך כדי סיור ברחבי הגן במסלולים שיתוכננו מראש.

במהלך הביקור בגן החיות, המשתתפים מקבלים כתב חידה, שמטרתו לסייע למצוא את הביצים האחרונות של העזנייה הארצישראלית, אשר הוחבאו על מנת לשמור על ביטחונן. כתב החידה יוביל את המבקרים למסע ברחבי הגן, בו הם נדרשים למלא משימות, לאסוף רמזים ולהשתתף בהפעלות שינסו להוביל אותם להצלת העזנייה והחזרתה אל הטבע.

המבקרים יצללו לתוך עולם של הרפתקאות, מתח ודרמה במסע להצלה והשבה אל הטבע של העזנייה הארצישראלית. בעיקר אחרי שיגלו שהם לא היחידים בעקבות הביצים...

הקהל המשתתף בפעילות נסחף לתוך הסיפור, פוגש לאורך המסלול את הדמויות המרכזיות בעלילה והופך, ללא ידיעתו לגיבור הראשי בסיפור, עד לפתרון המפתיע של התעלומה.

סיפור ההרפתקה והמסרים של כתב החידה סובבים סביב הכחדת בעלי חיים בעידן המודרני וסביב תפקידו המרכזי של גן החיות התנכי בשימור זנים שנמצאים בסכנת הכחדה בארץ ישראל.

תוך כדי המסע, האורחים ילמדו על בעלי חיים שחיו בישראל ונכחדו, על בעלי חיים שנמצאים כיום בסכנת הכחדה ועל פרויקטים לשימור, רבייה והשבה של בעלי חיים מהשבי אל הטבע.

הפעילות תתקיים בתאריכים 19,20,22,24 באוקטובר, בין השעות 10:00-15:00

בנוסף, יתקיימו סדנאות זוחלים מרתקות, המלוות לטאות, נחשים ושלל זוחלים אחרים, בתאריכים 18, 19, 20, 25 באוקטובר בשעה 16:30 באמפיתאטרון של גן הפסלים.

במשך כל ימי החג יהיה ניתן גם ליהנות מרצף של האכלות מודרכות, מפגשים מודרכים עם בעלי חיים ידידותיים ועוד.

שעות פעילות הגן: ימים א' – ה' 9:00 – 18:00, שישי 9:00 – 16:30 שבת 10:00 – 18:00

מחיר: ילד (גיל 3-18) 42 ₪, מבוגר 55

כל הפעילויות כלולות במחיר הכניסה

יצירת קשר:2-6750111 0