זו השנה ה-12 ברציפות שהמועצה האזורית זבולון זוכה בפרס ניהול כספי תקין מטעם משרד הפנים ונמנית על 101 רשויות שזכו בפרס בזכות עמידתה בנהלים, בניהול התקציב, מערך שירותים לתושבים ותכנון ובנייה. שר הפנים, אריה דרעי, העניק את הפרס בטקס חגיגי שהתקיים בבנייני האומה בירושלים לראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון ולגזבר המועצה עודד יניב

כלים
ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון מקבל את פרס הניהול התקין מידי שר הפנים אריה דרעי
ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון מקבל את פרס הניהול התקין מידי שר הפנים אריה דרעי

מצטיינת גם בניהול כספי. "אני גאה מאוד על כך שהמועצה נמנית עם הרשויות המקומיות אשר מקבלות פרס ניהול כספי תקין, המסמל הוקרה והערכה להתנהלות האחראית של המועצה", אמר השבוע ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון וציין עוד, "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לגזבר המועצה, עודד יניב, למנהלת מחלקת הגביה במועצה, רותי דנטס, למנהלי המחלקות ולכל העובדים שסייעו לזכות גם השנה בפרס חשוב זה".

יצוין כי, פרס ניהול כספי תקין מוענק ע"י משרד הפנים לרשויות מקומיות בזכות עמידתן בקריטריונים שונים ובהם: סדרי עבודה ומנהל, יעילות כספית וביצועי תקציב, העסקת עובדים וניהול ההון האנושי, ניהול התאגידים העירוניים, היערכות לחירום ורישוי עסקים, מערך השירותים שניתן לתושבים וכן ניהול בתחום התכנון ובנייה. הרשויות נבחנו על פי מדדים של ביצועים ויעילות אשר שוקללו ועל פיהם התקבלה החלטה לגבי הרשויות הזוכות.

גזבר המועצה האזורית זבולון עודד יניב אמר, "אנו גאים להמשיך במסורת ההצטיינות בתחום הניהול הכספי והמנהל התקין שמאפיין את המועצה וקבלת הפרס רק משקפת את העשייה הענפה בכל התחומים."