להיפגש עם שלגיה, היפיפיה הנרדמת, כיפה אדומה ופינוקיו, לטייל בשביל התגליות ולפתור חידות וכתב סתרים ,שני מסלולים שונים לילדים קטנים וגדולים יהפכו את חוה"מ סוכות בגן הבוטני לחוויה ייחודית וקסומה. במהלך חוה"מ סוכות מזמין אתכם הגן הבוטני בירושלים לחוויה מרתקת בשביל התגליות הקסום. בחוה"מ סוכות הגן יתמלא בסיפורים, משחקים והפעלות למבקרים.

כלים

גן האגדות-בשביל התגליות

פעילות לכל המשפחה בגן הבוטני

18-22 באוקטובר חוה"מ סוכות

שעות פעילות 10:00-17:00 , יום ו 10:00-15:00

בגן האגדות, בין העצים, הפרחים וצמחי הסתיו, ימתינו למבקרים ספרי- אגדה ענקיים. כל ספר פתוח בדיוק בפרק המפורסם ביותר בו, לאורך המסלול יקבלו את המבקרים, פינוקיו ילד העץ הנצחי ליד שולחן הנגרים ויספר את הרפתקאותיו, ילמד את הילדים את הריקוד ״ ללא חוטים״ כמו ילד אמיתי...בבית של סבתא נפגוש בכיפה אדומה בדיוק ברגע הכי מפורסם בו היא שואלת את סבתא ״ מדוע יש לך אוזניים גדולות כל כך?״ ...האם זו סבתא במיטה או שמא הזאב?

משם ימשיכו הילדים למיטתה של היפהפייה הנרדמת הטווה בפלך ומדי פעם נרדמת...האם יצליחו המבקרים להעיר אותה?

וליד באר המשאלות יפגשו בדמות האהובה של שלגיה, אשר תשיר את שירה המפורסם ותזמין את המבקרים להביע משאלה...

לאורך המסע בגן האגדות ילווה את הילדים כתב חידה המותאם לילדים בגילאי 3-7. קטע זה של הגן מונגש לנכים ולעגלות.

ילדים יותר גדולים יוכלו ליהנות מפעילות בשביל התגליות וכתב סתרים המותאם לגילם, 7-12. שביל התגליות נחנך השנה בגן הבוטני בהשקעת עתק של מיליוני שקלים. לאורך כחצי קילומטר מחכות לילדים שלל תגליות מושקעות במיוחד, חוויה רב חושית בחומרים ובמרקמים מגוונים... הילדים יבקרו במפל קסום, ימשיכו לבריכת ההתבוננות בה שלל אמצעי תצפית למקורות המים: טלסקופים ,זכוכיות מגדלת ענקיות, אשנבי הצצה למעמקי הביצה ועוד...משם יעלו למרפסת אשר צופה על סביבותיה תחת עץ המילה הסורית וימשיכו לאורך פלג מים שופע וישחקו בשלל המצאות הקשורות במים ובהובלתם: בורג ארכימדס, סכרים, משאבות, כפות שאיבה ועוד... משם יעלו למכרה בסגנון המערב הפרוע בו ע"י שאיפה במים זורמים וסינון עפר במסננת ימצאו גושי זהב אשר יילקחו למזכרת... משם ימשיכו הילדים הגדולים יותר לגן הסלעים המופלא בו צורות רבות טבעיות, ישחקו במחפרן ובכפות העמסה בארגזי החול, יגיעו ליער ליליפוט, בו יוכלו לשחק במשחקי דמיון במבנים מיניאטוריים אשר יד נעלמה בנתה והותירה שם...בהמשך, השביל יוביל את המבקרים לגשר התלוי בין שמיים וארץ בין צמרות העצים, בו ירגישו כאילו עפים כמו ציפורים... התחנה האחרונה, מעבה האדמה- מערה שהיא סבך שורשים של עץ ענק – מיצג ייחודי ומיוחד במינו. קטע זה אינו מונגש לנכים ולעגלות.

הפעילות בשני המסלולים יחד כשלוש וחצי שעות.

מחירי כרטיסים:

40 ₪ מכירה מוקדמת 35 ₪ למחזיקי כרטיס תושב בתוקף 45 ₪ בקופות הארוע

כרטיס משפחתי: זוג+ 3 ילדים

170 ₪ מחיר מלא 150 ₪ למחזיקי כרטיס תושב בתוקף

ילד נוסף במשפחה בתוספת של 30 ₪. מנויי הגן הבוטני – כניסה חינם.

פעילות לכל המשפחה מתאים לילדים בגילאי 3-12 (המסלול מתאים בחלקו לעגלות ילדים).

למינוף ושדרוג החוויה מומלץ להגיע בתחפושות הקשורות לאגדות

הזמנת כרטיסים ומידע נוסף: בימות 6226 bimot.co.il