החלטה לא שגרתית בבית המשפט: "נא לזמן את אימו של המאהב" בני זוג מאזור הדרום נמצאים בהליכי גירושין קרוב לשנה, זאת לאחר שהאישה נחשדה כי בגדה בבעלה עם מאהב.

עו"ד גיל שחף(צילום:יח"צ)
עו"ד גיל שחף(צילום:יח"צ)

הבעל שכר חוקר פרטי על מנת לעקוב אחר אשתו וכך גילה כי אכן, היא מנהלת רומן סודי עם בחור צעיר אשר עובד כמעסה. יום-יום, האישה הייתה מגיעה אל יחידת הדיור של הבחור הצעיר כדי ללון בה ולבלות עמו.

הבעל, שכר את משרד עורכי הדין שחף ושות' אשר מתמחים בדיני גירושין מסוג זה בכדי להתחיל במהרה את הליכי הגירושין. כתוצאה מכך, האישה מבקשת נחרצות ודורשת מבית הדין הרבני את כספי כתובתה. בבקשה לא שגרתית שהוגשה על ידי עוה"ד גיל שחף בה דרשו לזמן את אמו של המאהב, אצלה הוא מתגורר, על מנת להוכיח את הקשר הקיים בין האישה לבנה. בית הדין הרבני אישר את הבקשה והחל בחקירת האם בנושא.

בית הדין אינו מחויב לדיני הראיות שהוצגו אך מחויב לכוח דין תורה. כתוצאה מכך, בבואו לפסוק את פיצויי הכתובה עליו להתרשם האם האישה אכן זכאית לכך.

ממשרד עו"ד שחף ושות' נמסר בתגובה כי: "פנינו לבית המשפט בבקשה שאינה שגרתית בה מעורבים צדדים שלישיים לאותה מערכת זוגית כדי לשפוך אור על הפרשה. הראיות מוכיחות כי מכוח דין תורה הבעל אינו מחויב לאשתו ואנו מקווים שהפרשה תגיע לסופה במהרה"