במעמד רב העיר פרדס חנה-כרכור, דוד צדקה הבעלים והיו"ר של קבוצת שובל משה מילר, התקיים השבוע טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט היוקרה "שובל במושבה" בפרדס חנה כרכור המוקם ברחוב המייסדים 40 ונחשב לאטרקטיבי במיוחד, בסמוך לכל השירותים הקהילתיים של כרכור, בתי ספר וגני ילדים ודקות נסיעה ספורות מכביש 6. בטקס, השתתפו גם סמנכ"לית קבוצת שובל הנדסה פרידה מאיר, מנהל חטיבת היזמות בקבוצה ישי רוט ואישים רבים נוספים

החלה הבנייה של פרויקט היוקרה "שובל במושבה" בפרדס חנה כרכור, המוקם ע"י חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ. לדברי בעלים ויו"ר קבוצת שובל הנדסה, משה מילר " הפרויקט "שובל במושבה" הוא הצלחה גדולה, כאשר תוך שלושה חודשים בלבד נמכרו כל הדירות."

פרויקט היוקרה "שובל במושבה" המוקם ברחוב המייסדים 40 בפרדס חנה כרכור, כולל 27 יח"ד בשלושה מבנים, רק 9 יח"ד בכל מבנה ותמהיל דירות של 3 חדרים, כ- 84 מ"ר, 4 חדרים, כ- 112 מ"ר עם מרפסות פתוחות ופנטהאוז יחיד בקומה, כ- 145 מ"ר + מרפסת כ- 115מ"ר.

הפרויקט נחשב לאטרקטיבי במיוחד בשכונה, בסמוך לכל השירותים הקהילתיים של כרכור, בתי ספר וגני ילדים ודקות נסיעה ספורות מכביש 6, חצי שעה מחיפה ו40 דק' מת"א ובנסיעה קצרה מערבה מגיעים למחלף קיסריה על כביש החוף. כמו כן, מיקומו המיוחד של הפרויקט, נמצא בסמיכות לבתים הכפרים של המושבה כרכור, משתלב באופי הכפרי של האזור.

הפרויקט "שובל במושבה" נבנה בתכנון אדריכלי מוקפד ומתוכנן בצורה ייחודית ומותאמת לצביון המושבה, תוך התחשבות בפרטיות הדיירים ובסביבה, תוך שימת דגש על התכנון וההקפדה מהפרטים הכי קטנים עד הכי גדולים, מחומרי הגמר בפיתוח הפרויקט ועד לבנייה עצמה. הפרויקט נבנה במיקום ייחודי המביא איתו בשורה חדשה של שילוב נוחות העיר לצד מגורים באזור כפרי ושליו. תכנון הפרויקט בוצע ע"י האדריכל נחום שוץ .

מנהל חטיבת היזמות בקבוצת שובל, ישי רוט מסר כי, "לאור ההצלחה הגדולה לה זכה הפרויקט, אנחנו מנהלים בימים אלה משא ומתן עם עוד מספר בעלי מגרשים באזור לצורך הקמת עוד מתחמי מגורים. יצוין כי החברה משמשת גם כיזמית הפרויקט וגם הקבלן המבצע דבר המביא שקט וביטחון לרוכשים."