להקת המחול הקיבוצית הוזמנה להופיע בבית האופרה של סידני, אוסטרליה עם המופע "סוסים בשמיים" מאת רמי באר

כלים
מתוך "סוסים בשמיים" יצירתו החדשה של רמי באר. צילום: אייל הירש
מתוך "סוסים בשמיים" יצירתו החדשה של רמי באר. צילום: אייל הירש

במסגרת הביקור ובנוסף להופעות תקיים הלהקה סדנא מיוחדת לחולי פרקינסון: ״רוקדים עם פרקינסון״- יוזמה בינלאומית שהחלה בניו יורק ומקיפה כ-100 קהילות חולי פרקינסון ומטפלים בעולם.

להקת מחול הקיבוצית הוזמנה להופיע לראשונה בבית האופרה של סידני שבאוסטרליה בו תעלה מספר מופעים של "סוסים בשמיים" , יצירתו החדשה של רמי באר בין התאריכים 28.8.16 – 3.9.16

הלהקה, מהמובילות בעולם, המעוררת עניין וסקרנות רבים הוזמנה להופיע בבית האופרה של סידני בעקבות ביקורה של לואיז הארון ( Louise Herron ) מנהלת בית האופרה של סידני, אשר צפתה במופעי הלהקה בכפר המחול הבינלאומי בקיבוץ "געתון" – מקום מושבה של הלהקה.

במהלך שהותה של הלהקה בסידני תקיים הלהקה סדנאות וכיתות אמן לרקדנים. כמו כן תקיים הלהקה סדנא מיוחדת עבור ארגון "רוקדים עם פרקינסון" ובה ישתתפו כ 60 איש חברי הקהילה , מטפלים , מורים לריקוד ואנשי מקצוע בתחום הבריאות.

התוכנית "רוקדים עם פרקינסון" שהחלה ב2001 כתוכנית שיתופית בין להקת המחול של מרק מוריס (MMDG ) וקבוצת פרקינסון בברוקלין, ניו יורק ((BPG , מציעה שיעורי ריקוד ללא תשלום עבור חולי פרקינסון . כיום הסדנאות מתקיימות ביותר מ 100 קהילות ברחבי העולם .

עם חזרתה של הלהקה מאוסטרליה, תצא הלהקה לסדרת הופעות בשוויץ ובגרמניה עם היצירה "אמבכלל" מאת רמי באר.