האישה הגישה תביעת גירושין לביה"ד הרבני האזורי בחיפה בטענה כי בעלה הבטיח לחזור אליה ולעזוב את המאהבת שלו בנוכחות...בעלה...אך הבעל טוען באמצעות ב"כ עו"ד גדלי סולן כי, הם נרשמו לפני כ-10 שנים לאתר חילופי זוגות וכי, יש ברשותו רשימת זוגות אך מפאת צנעת הפרט אין בכוונתו לחשוף את שמם. בנוסף, טען שהאישה דרשה לקיים איתו יחסי מין רק במסגרת חילופי זוגות...

תיק גירושין יוצא דופן מתנהל בימים אלה בין כותלי בית הדין הרבני האזורי בחיפה, שבמסגרתו, האישה טוענת, "בעלי בגד בי, הבטיח לעזוב את המאהבת בנוכחות בעלה אך חזר אליה...". בנוסף, טוענת האישה, "בעלי נוקט נגדי באלימות מילולית ופיזית" והיא אף תובעת את דמי כתובתה בסך, 1,000,000 ₪.

ב"כ של הבעל, עו"ד גדלי סולן, הציג מנגד דו"חות משטרה שמהם עולה כי דווקא הבעל היה זה שהותקף ואף הפתיע את הדיינים כשציין שנרשם יחד עם רעייתו לאתר היכרויות לחילופי זוגות וכמו כן, "לאישה היה במשך תקופה ארוכה בהסכמה רומן ארוך עם גבר מסוים שזהותו נמסרה לבית הדין".

ב"כ של הבעל, עו"ד גדלי סולן, ציין בפני הדיינים כי, אין בכוונתו של הבעל להתנגד לגירושין, אך טען כי האישה לנוכח התנהגותה, איננה ראויה וזכאית לגדל את שלושת ילדיהם ולקבל את דמי כתובתה. החלטתו של בית הדין הרבני האזורי בחיפה בתיק תימסר בקרוב.