המדיום הצעיר והמקסים, שלא נראה כמו המדיומים שהיינו רגילים לראות בטלוויזיה מגיע לעונה שנייה בערוץ !E, עם לקוחותיו המפורסמים וקריאות מפתיעות ומרגשות

כלים
הוליווד מדיום עם קריס ג'נר
הוליווד מדיום עם קריס ג'נר

טיילר הנרי חוזר לערוץ !E. טיילר בן ה-21 עבר להוליווד מעיירה קטנה ושמרנית. הוא תמים, ולגמרי קלולס בכל מה שקשור לתרבות הסלבס. לעיתים קרובות הוא כלל לא מזהה את לקוחותיו המפורסמים.

בעונה החדשה בסדרה הפופולרית נצפה בקריאות נוגעות ללב לכוכבים שמחפשים עצה, אות מקרוביהם שהלכו לעולמם, או קלוז'ר עם יקיריהם שאינם עמנו עוד. הם פונים אליו, וטיילר עוזר ומייעץ להם על קריירה, אהבה ובריאות, וגם מעביר הודעות בלתי צפויות מאנשים שמצאו את מותם. הודעות שמשאירות את כולם המומים ונרגשים.

בין הלקוחות החדשים העונה נראה את: המוזיקאי מובי, טורי ספלינג (לנצח דונה מרטין), קריס ג'נר, הזמרת ג'ול, אי ג'יי ג'ונסון, השחקן קורי פלדמן, השחקנית מליסה ג'ון הארט, השפנפנה לשעבר קנדרה וילקנסון, כוכבות ה-WWE - התאומות ניקי וברי בלה, הסופר מודל ג'ואנה קרופה, השחקנית ג'ניפר אספוזיטו, אודרינה פרטרידג' (The Hills), הזמר הצעיר אוסטין מאהון, ועוד.

בנוסף, טיילר יחזור לביקור נוסף אצל סנוקי, אחרי הקריאה סוחטת הדמעות בעונה הראשונה.

*ב-19.8 ישודר ספיישל "הוליווד מדיום: המיטב לפי טיילר" עם עשרת הקריאות שהפתיעו וריגשו אותו בעונה הראשונה. החל מה-26.8 ישודרו הפרקים החדשים.

הוליווד מדיום / Hollywood Medium with Tyler Henry - S2

החל מ- 19.8, ימי שישי, ב-17:30. עונה שנייה בבכורה

ערוץ !E

אפיק 37 YES / ערוץ 31 HOT