נעקצתם ממדוזה ולא ידעתם כיצד לפעול? מישהו טובע בסביבתכם? חבלה ברגלכם היחפה? נפילה קשה בחוף? ביום הפנינג ייחודי של מד"א שיערך בטיילת חוף דדו שבחיפה תקבלו תשובות לכל תרחיש * בנוסף, תתקיים תצוגת יכולות ואמצעים של הארגון עם דגש על היפגעות בחופי הים

כלים

ביום שישי, 12 באוגוסט, בין השעות 9:00-13:00 יתקיים בטיילת חוף דדו שבחיפה יום תצוגת יכולות ואמצעים של מד"א כולל עמדות הדרכה לציבור הרחב בנושא החייאה, פציעות והיפגעות בחופים.

כל ההפנינג והתכנים המועברים יתמקדו בנושא היפגעות בחוף ים (נפילות, טביעה, עקיצת מדוזה וכו') ויעברו ב 4 שפות – עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.

על רקע הטיילת תוקם תצוגה מרשימה של רכבי הצלה החדישים והייחודיים של מד"א בהם אמבולנס, ניידת טיפול נמרץ, אופנומד"א, ג'יפבולנס, טומקאר ועוד. באותו מתחם, יפתחו עמדות הדרכה שונותעל במה אחת גדולה ומוצלת, כך שהציבור הרחב יוכל לקבל כלים חיוניים במתן עזרה ראשונה וטיפול במקרים שונים.

בין הדוכנים: עמדות הדרכת החייאה ועזרה ראשונה כולל טיפול בעקיצה ממדוזות בראשות מדריכי נוער של מד"א, עמדה לרישום לקורסים במד"א כולל חומר הסברה, עמדת רישום לפרויקט נאמני חיים ועמדת הצגת הציוד הרפואי המתקדם של כונני ונאמני חיים של הארגון.

האירוע יערך במתכונת הפנינג חוויתי ומעשיר, על רקע מוסיקה קצבית ותחנות שונות על מנת שהציבור הרחב שהעוברים ושבים לא יוכלו שלא לשים לב לחגיגת הבריאות הסוחפת ויבואו לקחת בה חלק.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לחגיגה, ללמוד ולראות את החידושים והביצועים של מגן דוד אדום על רקע נופיו של הים התיכון.