קרן קימת לישראל מקיימת במהלך הקיץ מספר אירועים למען תושבי הדרום והסביבה ומזמינה את כולם ליהנות מהופעות לילדים ולמשפחה, סדנאות, שווקים מקומיים ועוד

כלים
קק"ל מזמינה למגוון הפעלות ואירועים לקיץ באזור הדרום
קק"ל מזמינה למגוון הפעלות ואירועים לקיץ באזור הדרום

במהלך הקיץ קק"ל מקיימת מספר אירועים לרווחת התושבים והקהל הרחב. האירוע המרכזי של קק"ל בדרום, אירוע "יער של חוויות", יתקיים ב- 16.8.2016, יום שלישי, בפארק נחל גרר-שרשרת משעה 17:00 ועד 22:00 בלילה.

באירוע יוכלו המשפחות ליהנות מסדנאות יצירה אקולוגיות יחד עם מדריכי אגף החינוך והנוער של קק"ל שיפעילו את המשתתפים בתכנים של אקולוגיה, איכות סביבה וציונות. על הבמה המרכזית תתקיים הופעה של עודד פז לילדים ובנוסף הופעה של הצמד דורון ביטון וקטריקס לבני הנוער.

בהמשך החודש, בתאריך 25.8, יום חמישי, יתקיים אירוע של קק"ל, מוא"ז בני שמעון ושקמה בשור במרכז ג'ו אלון ביער להב. באירוע זה הציבור מוזמן לשוק יזמים בדואים שיציע מגוון מוצריםמתחום הרקמה, הסבונים, צמחי המרפא, ועוד.

בנוסף יתקיימו במהלך היום הופעות ריקודי דבקה מסורתיים וכן מספרי סיפורים. במשך האירוע, והחל משעה 17:00, יתקיימו סיורי גששות על ידי מומחי גישוש שיעבירו סדנאות בנושא טביעות רגליים, מעקב אחר בעלי חיים ושינויים לא טבעיים בתוואי השטח.

לסיום הערב, תעלה להקת "אדון שוקו" במופע לילדים עם מיטב שירי אריק איינשטיין.

לפרטים והרשמה לאירועי הקיץ במוקד קו ליער 1-800-350-550