באיגוד ערים כינרת ורשות הכינרת הודיעו הבוקר, (חמישי, 4.8.16), כי התקבלה החלטה להאריך את שירותי ההצלה עד לשעה 19:00 בכל יום, בכלל 15 חופי האיגוד סביב האגם הלאומי, החל ממחר, יום שישי, 5.8.16 ועד לסוף חודש אוגוסט

חופי הכינרת. מעכשיו מצילים עד 19:00
חופי הכינרת. מעכשיו מצילים עד 19:00

ההחלטה התקבלה מתוך רצון להעניק מענה לאלפי הרוחצים הפוקדים את חופי הכינרת במהלך כל חודשי הקיץ.

באיגוד ערים כנרת אומרים, כי חודש אוגוסט עמוס בחופים וכי גם לאחר השעה חמש אחר הצהריים, השעה הרשמית לסיום שירותי ההצלה ,עדיין חם ומואר ורוחצים רבים ממשיכים להיכנס למי הכינרת על אף ששירותי ההצלה בחופים הסתיימו, דבר המסכן את שלומם.

מתוך רצון למנוע ולצמצם ככל שניתן אירועי טביעה בכינרת, הוחלט ברשות הכינרת להאריך את שירותי ההצלה מידי יום, לרבות בסופי השבוע, בשעתיים נוספות.

ראוי לציין, כי בחוף כינר, חוף רחצה בהפרדה, הארכת שעות שירותי ההצלה תיכנס לתוקף בתאריך 15.8, מיד לאחר צום ט' באב ותתבצע בין הימים א'-ה'.

ביום שבת, 6.8, מלבד הארכת הרחצה בחופים עד השעה 19:00, יתקיים בחוף חלוקים מבצע 'יצאת נקי יצאת חינם' של רשות הכינרת. במסגרת המבצע הנופשים בחוף יוכלו לקחת חלק פעיל במבצע השמירה על ניקיון הכינרת, לאסוף 3 שקיות ייעודיות של אשפה- לבדלי סיגריות, בקבוקי פלסטיק ואשפה כללית וליהנות מחנייה חינם בחוף.