גזבר ומנהל הכספים הראשי של עיריית הרצליה יכהן כסגן נשיא לכספים במרכז הבינתחומי הרצליה. רו"ח גולן זריהן מסיים את תפקידו בעיריית הרצליה לאחר 12 שנים

כלים
רו"ח גולן זריהן. צילום: יוסי צבקר
רו"ח גולן זריהן. צילום: יוסי צבקר

רו"ח גולן זריהן, המכהן מזה כ-12 שנים כגזבר ומנהל הכספים של עיריית הרצליה, יסיים את תפקידו ויעבור לכהן כסגן נשיא לכספים במרכז הבינתחומי. גולן המכונה "שר האוצר המקומי בהרצליה", מכהן גם כיו"ר איגוד הגזברים ברשויות המקומיות בישראל.

עיריית הרצליה היא אחת הערים היציבות ביותר בשלטון המקומי וזוכה באופן תדיר בדירוגים גבוהים בפרסומים הכלכליים. העיר, המוגדרת כרשות איתנה, זוכה בפרס הניהול הכספי מאת שר הפנים ומחזיקה בדירוג היוקרתי AAA מחברת הדירוג P&S העולמי. גולן מסיים את תפקידו כשהעיר הרצליה נמצאת בשיאה מבחינת החוסן הניהולי והפיננסי.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר "גולן זריהן תרם בשנות עבודתו רבות לעיריית הרצליה. הוא היה שותף מלא לכל המהלכים המשמעותיים שקידמנו בעיר ולשמירה הקפדנית שלנו על חוסנה ויציבותה של העירייה. אני משוכנע כי ימשיך לעשות זאת גם בתפקידיו הבאים".

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, ציין "עיריית הרצליה, וכפועל יוצא מכך תושבי העיר, נהנו מהמקצועיות ומהמסירות של גולן זריהן שסייע למיצוב הגבוה של העירייה בכל מדד כלכלי. מערכת היחסים המקצועית והחברית, שיתוף הפעולה והדבקות במטרה הם אחד הגורמים החשובים להצלחה של העירייה והעיר".

רו"ח גולן זריהן מסר "הייתה לי זכות גדולה לעבוד עם ראש העיר, מנכ"ל העירייה וכן בכירים ונבחרים נוספים בעירייה, והרוח הגבית שקיבלתי איפשרה את ההצלחה. אני מבקש להודות לעובדי העירייה בכלל, ולאנשי המערך הפיננסי בפרט, אשר יחד הובילו להישגים הכלכליים המשמעותיים של העיר.

גולן הוסיף כי "אני מצטער על הפרידה מחבורה מובילה של נבחרי ציבור ואנשי מקצוע מסורים בעיריית הרצליה, באיגוד הגזברים ובשלטון המקומי, שפעלו ופועלים ללא לאות לקידום המרחב הציבורי והאינטרסים הציבוריים של כלל תושבי המדינה ושמח מאוד להצטרף לנבחרת המצוינת של המרכז הבינתחומי".