חודש וחצי לפני מופעו החגיגי של ניקוס ורטיס בהיכל מנורה-מבטחים בתל אביב (8.9) בו יתארח הזמר עידן רייכל למספר שירים, הזמין ורטיס המכונה 'מלך המוסיקה היוונית' את רייכל לשלושה ימים משותפים ביוון שהתמקדו בעיקר בחזרות ובין לבין טיול בנוף ילדותו של ורטיס - לקראת המופע המיוחד אליו נמכרו כבר אלפי כרטיסים

כלים
כשניקוס ורטיס פגש את עידן רייכל ביוון
כשניקוס ורטיס פגש את עידן רייכל ביוון

לצד חזרות למופע ונגינה משותפת עד השעות הקטנות של הלילה מצאו השניים זמן לארוחות בטברנות ובמסעדות דגים מקומיות, לשיחות ולטיולים משותפים אל אתרים מקומיים שונים אותם בחר ורטיס להציג בפני רייכל. כך בין היתר ביקרו השניים באתר ההיסטורי של פסל 'האריה מאמפיפוליס' שם קבור לפי דעות שונות אלכסנדר מוקדון, במלון אימרט בקאבאלה אשר נבנה לפני כ-150 שנה ומשקיף על כל עיר הנמל, במגדל הלבן בסלוניקי ובמועדוןORAMA בעיר בו יחל ניקוס את פעילות מופעי הקיץ המסורתית שלו אליה מצטרפים מדי סופשבוע בקביעות מאות ישראלים.

לדברי ניקוס ורטיס שנמסרו באמצעות נציגתו בישראל סיגל דוארי "המפגש שלי עם עידן רייכל הפך לחוויה בה נחשפו עולמות, חוויות ויצירה אומנותית. אני רואה בעידן חבר, אמן ויוצר מוכשר ומתרגש מאוד לקראת המופע בישראל שיעניק חוויה מוסיקלית יוצאת דופן לקהל, עם הלהיטים המוכרים ועם השילוב הייחודי עם עידן רייכל כאורח שצפוי לתת ממד מוסיקלי מרהיב ביופיו"

עידן רייכל: "לפני החיבור המוסיקאלי, נוצרה בינינו חברות אחרי הופעה של הפרויקט ביוון. מאז נשארנו בקשר חברי ומוסיקלי. ורטיס מוסיקאי ענק ביוון וזה כבוד גדול שהוא מגיע אלינו לישראל".

ניקוס ורטיס במופע יחיד בישראל בליווי להקה בת 25 נגנים ואירוח חד פעמי ומרגש עם עידן רייכל, במופע אשר יכלול את מיטב הרפרטואר של ורטיס בעיבודים מיוחדים. אלפי כרטיסים כבר נמכרו. חמישי, 8 בספטמבר 2016, היכל מנורה מבטחים בתל אביב. את המופע מפיקה חברת חברת EGOeast production ניתן להשיג כרטיסים בקופות לאן 8780*