מכללת אורנס לניהול והכשרה מקצועית, הממוקמת בצ'ק פוסט בחיפה, מדווחת כי בימים אלה הושג הסכם עם משרד הכלכלה ובמסגרתו, ייפתח קורס הנהלת חשבונות שיגשר בין חומר הלימוד התיאורטי: הנהלת חשבונות סוג 1+2+3 לבין הדרישות השונות של מעסיקים ממנהלי חשבונות, על מנת "שהסטודנטים יוכלו לצאת לשוק העבודה עם כלים מעשיים הכוללים לימודי שתי תוכנות פיננסיות המותאמות לצרכי המשק", לדברי מנכ"לית מכללת אורנס לניהול והכשרה מקצועית בחיפה, סמדר צינמון

כלים
סמדר צינמון.  צילום- דודי פפארצ'י
סמדר צינמון. צילום- דודי פפארצ'י

"לימודים בפיקוח משרד הכלכלה מבוקשים מאוד בקרב המתעניינים בקורסים המקצועיים השונים שמציעה המכללה וחותמת המשרד, רק מחזקת את הפיקוח על מקצועיות הקורס", אמרה השבוע מנכ"לית מכללת אורנס לניהול והכשרה מקצועית בחיפה, סמדר צינמון לאחר הסיכום עם משרד הכלכלה על כך שיפקח על קורס הנהלת חשבונות שיתקיים במכללה.

הקורס להנהלת חשבונות, יכשיר את הסטודנטים לעבודה מעשית ובכך מקנה יתרון על מועמדים אחרים לתפקידי הנהלת חשבונות שהם חסרי ניסיון מעשי. בקורס יוכלו הסטודנטים להתנסות בתוכנת החשבשבת ולהתעדכן בחידושים האחרונים בעולם המיסוי.

תכנית הלימודים בחלק המעשי תכלול תכנים רבים ובהם: פקודות יומן, הקלדת נתונים ממערכת השיווק, התאמות, דו"חות לחיצוניים - הצגת דו"ח מע"מ החדש, דו"חות גביה, ייבוא, דו"חות מלאי, מחולל דוחות ועוד.

בנוסף, תכנית הלימודים כוללת גם שימוש עיקרי בתכנת החשבשבת ובתוכנת הרווחית, כבונוס לימודי נוסף שיאשר להתעדכן בחידושים האחרונים בעולם החשבונאות

מכללת אורנס לניהול והכשרה מקצועית, מציעה מגוון רחב של מסלולי הכשרה ולימוד, קורסים וסדנאות, לבכירים, למנהלים ולכלל האוכלוסייה בארבעה מסלולי לימוד: בוקר, ערב, יום ו' ומסלול משולב בחמש חטיבות עיקריות: חשבונאות, מקצועות המתכת, חשמל, דוברות והפקת אירועים וביטחון. בנוסף, יתקיימו במכללה מגוון קורסים והשתלמויות רב תחומיות בתחומי המשפט, הנדל"ן והשיווק.

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.