חברת מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל מתרחבת ומחפשת עובדים למגוון תפקידים, החל מאנליסטים וסטטיסטיקאים, מומחי SAS ומתכנתים, מנתחי מערכות ומומחי BI , ארכיטקטים ומומחי תשתיות SAS.

כלים
שרון הרעוז,מנהלת Pre-Sale, SAS ישראל
שרון הרעוז,מנהלת Pre-Sale, SAS ישראל

איתן צויג, סמנכ"ל Professionals Services במיה מחשבים מספר על מחקר מקיף שנערך לאחרונה ע"י Money and PayScale בו נמצא כי מיומנויות SAS Analytics הינן הכישורים החשובים ביותר למועמד בשוק העבודה כיום.

במחקר המדובר "ניתחו 54 מיליון פרופילים של עובדים, על פני 350 תעשיות, עם 15,000 הגדרות תפקיד – החל בתפקידי מתחילים וזוטרים ועד הנהלה בכירה. התוצאה: רשימה מהימנה של המיומנויות המכניסות ביותר בשוק העבודה כיום."

מכל המיומנויות הנחשבות על ידי המעסיקים, הדוח מצא כי מיומנויות SAS עשויות להיות שוות ביותר מבחינת שכר. סיבה סבירה לכך היא העליה של big data. "חברות יכולות להשתמש במידע זה כדי לבצע פעולות חדשות כגון פניה ללקוחות חדשים, שיפור השירות והצעת מוצרים בהתאמה אישית – כל עוד הן מעסיקות עובדים שמבינים כיצד לארגן, לנתח ולהשתמש במידע הרב הזה".לדברי צויג, מכיוון של-SAS יש לקוחות ביותר מ-80,000 אתרים ברחבי העולם, כולל 91 מתוך 100 החברות המובילות ברשימת 2015 Fortune Global 500. ככל שהדרישה למיומנויות SAS עולה, נוצרות הזדמנויות רבות יותר לקריירה בתחום וסולם השכר עולה בהתמדה.

שרון הרעוז,מנהלת Pre-Sale, SAS ישראל: "תחום האנליטיקה הפך כבר לחלק בלתי נפרד מחיינו. לתוכנות אנליטיקה מתקדמות כמו SAS ישנה השפעה מכרעת על היתרון התחרותי של עסקים וארגונים כיום. אנו עובדים מול הלקוחות הגדולים ביותר במשק ומחפשים עובדים בכל הגילאים לתפקידים מאתגרים ומרתקים."

תיאור קצר של המשרות המוצעות:

אנליסטים , תיאור התפקיד: עבודת תחקור וניתוח נתונים, בניית מודלים לצורך מתן המלצות עסקיות, עבודה על מאגרי מידע גדולים בארגונים המובילים במשק, שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. דרישות התפקיד כוללות: תואר אקדמי רלוונטי (סטטיסטיקה, מתמטיקה, מדמ"ח, תעו"נ), רקע בעבודה עם בסיסי נתונים גדולים, רקע תכנותי, יכולות אנליטיות והבנה עסקית.

איתן צוויג f95c4

תוכניתני SAS, תיאור התפקיד: בניית תכניות ב-SAS בהתאם לאפיון עסקי. תכנות ברמה גבוהה. דרישות התפקיד: תואר אקדמי רלוונטי, ניסיון בעבודה עם SAS. מיישמי BI, תיאור התפקיד: יישום של פתרונות אנליטיים מתקדמים בארגונים גדולים, בניית דוחות וניתוחים סטטיסטים, תוך תרגום הדרישות העסקיות לשפת התכנות של הכלי (SAS).המשרה משלבת הבנה עסקית ויכולות טכנולוגיות גבוהות. דרישות התפקיד: היכרות עם אחד או יותר מהמוצרים – SAS Base, EG, DI, VA , ניסיון בעבודה עם SQL, הבנה עסקית.

מומחי תשתיות וארכיטקטים, תיאור התפקיד: תכנון ובניית ארכיטקטורה של פתרונות SAS, התקנות, פתרון בעיות, ניטור ביצועים, הנחיית צוותי מפתחים. דרישות התפקיד: תואר אקדמי רלוונטי, לפחות 3 שנות ניסיון בעבודה עם Unix/Linux - התקנות תוכנה, הקמה וניהול משתמשים, עריכת קבצים, ניהול הרשאות, כתיבת סקריפטים SHELL, תזמון עם CHRON. Windows – התקנות תוכנה, הקמה וניהול משתמשים, כתיבת סקריפטים POWERSHELL (לפחות DOS), תזמון, עבודה עם ActiveDirectory, הכרות מעמיקה עם בסיסי נתונים (אחד לפחות), רצוי כ-DBA אפליקטיבי, שליטה מלאה ב-SQL, רקע בעבודה עם כלי BI (לפחות אחד) ועם כלי ETL, ראייה מערכתית ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

לכל המשרות נדרשת יכולת למידה ועבודה עצמאית, תקשורתיות טובה והתנהלות עצמאית שוטפת מול לקוחות.

מוזמנים להגיש קורות חיים לכתובת : jobs@miac.com .