מרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם, הצטרפה לאחרונה לעשרות מרפאות של כללית רפואה משלימה ברחבי הארץ ומציעה טיפולים באמצעות שיטת הפלדנקרייז, העוסקת בטיפול בבעיות שלד ושרירים ובעיקר במניעתם

כלים

סובלים מכאבים? יש פתרון! טיפולי הפלדנקרייז במרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם יינתנו ע"י חגית אילון, מורה לפלדנקרייז ובעלת ניסיון רב בטיפול בכאב, שיפור קואורדינציה, מיקוד ועוד, עם דגש על מימד הגוף- נפש.

שיטת הטיפול פלדנקרייז, מסייעת לשפר את היכולות התנועתיות של המטופל, תוך תרגול ופיתוח יכולות תנועה והפעלת כלל שרירי הגוף- זאת על מנת להקל ולהפחית משמעותית את הכאבים הפיזיים כגון כאבי גב, צוואר, ברכיים וכדומה.

המטרה המרכזית של שיטת הפלדנקרייז, הינה להרחיב את טווח התנועה של השלד והשרירים, כאשר באמצעות תרגילים עדינים ויעילים, יש ביכולתם של המטופלים ללמוד כיצד "לשחרר" את האזורים הבעייתיים בגופם המסבים להם כאבים עזים.

ממרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם נמסר כי, כיום, מיליוני אנשים ברחבי העולם מטופלים באמצעות שיטת הפלדנקרייז. בבעיות השלד והשרירים מהן הם סובלים, כאשר ניתן לציין כי, כ-70 שנה לאחר שפותחה, היא מסייעת להקל משמעותית על כאבים פיזיים וחשוב מכך- במניעתם.