2 משרדים חדשים הושקו השבוע בפארק ההיי-טק בבאר-שבע: משרד רואי החשבון "EY" (ארנסט אנד יאנג) יחד עם משרד עורכי הדין "טולצ'ינסקי שטרן מרציאנו כהן לויצקי ושות'" חגגו את פתיחת משרדיהם החדשים בפארק ההי-טק בבאר-שבע, בנוכחות ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', ועשרות אנשי עסקים

כלים
מימין לשמאל : רונן בראל, רוביק דנילוביץ', מנחם טולצ'ינסקי, דורון שטרן
מימין לשמאל : רונן בראל, רוביק דנילוביץ', מנחם טולצ'ינסקי, דורון שטרן

רו"ח רונן בראל יו"רEY ישראל, משרד רואה החשבון הגדול בישראל, אמר בטקס, כי הפיתוח הטכנולוגי האדיר שעובר על באר-שבע הביא את החברה לתקוע יתד בפארק ההיי-טק מתוך כוונה להיות חלק מהמהפיכה שעוברת על בירת הנגב.

עו"ד מנחם טולצ'ינסקי, אמר כי אנו גאים על פתיחת משרדנו החדשים בב״ש המצטרפים למשרדינו בתל אביב ובירושלים. נשמח להצטרף וליטול חלק בתנופת העשייה והפיתוח המרשימה שמתרחשת בבאר שבע ובדרום. חלק מלקוחותינו פועלים שנים רבות באזור הדרום כך טבע , jvp וחממת הסייבר , אוניברסיטת בן גוריון ואנו מקווים להצליח ולהרחיב מעגל זה, בעזרת צוות עורכי הדין והמתמחים שיפעלו במשרדנו בפארק"

ראש העיר רוביק דנילוביץ' אמר כי מה שקורה עתה בפארק ההיי-טק ומה שעתיד לקרות בעתיד הקרוב הוא, בין השאר, תוצאה של החלטת ממשלת ישראל להעביר את הידע ואת הטכנולוגיה לבאר-שבע. "באר-שבע היא עיר עשירה. אמנם עוד לא מצאנו כאן נפט או גז או זהב, אבל יש לנו הרבה אנשים טובים ידע ויכולת לממשו אין לנו את הפריבילגיה להיות בינוניים. אנחנו חייבים לשאוף לשחק במגרש הבינלאומי ולהיות הטובים ביותר. ואת זה נעשה בלי אגו אך עם הרבה התלהבות ומסירות.

נוכחותם של משרדים מובילים בתחומם, בפארק התעשייה והיי טק בבאר שבע היא הוכחה נוספת, לעשייה המשמעותית שמתרחשת בעיר ואני שמח שרבים וטובים מוצאים עניין, להצטרף לתרום ולהנות ממנה."

בטקס השתתפו, בין היתר, מנכ"ל אוניברסיטת בן גוריון דוד ברקת, מאיה הופמן מ-EMC , אלי אברמוב סגן נשיא בכיר ומנהל התפעול הגלובאלי של "אדמה מכתשים" שמוליק יפרח מנכ"ל תיאטרון באר-שבע, סמנכ"ל טבע מרק סבג, דב ברגוורק יועץ משפטי טבע, ראש עיריית ערד, ניסן בן חמו, פרופ' אמיר אליעזר, דיקן הרשות למחקר ופיתוח במכללת סמי שמעון, נטע כהן מנכ"ל ב.ג נגב, ד"ר אסתר לוצאטו, פרופ' ג'ורג' מרקוביץ ס' נשיא מכללת סמי שמעון ועוד.