מלים חמות לגרעין 'יחד בית שאן' ולפרויקט 'דרך ארץ': סיגל כהן צמח, מחנכת כיתה ו' בבית הספר רמב"ם משבחת את גרעין יחד המפעיל בבית הספר את התכנית 'דרך הארץ'

כלים
ראש העיר רפי בן שטרית ציין השבוע כי התכנית ממחישה את העובדה כי בית שאן לא מוותרת על שום ילד
ראש העיר רפי בן שטרית ציין השבוע כי התכנית ממחישה את העובדה כי בית שאן לא מוותרת על שום ילד

במכתב חם ומרגש שקיבלו השבוע חברי גרעין יחד בית שאן מסיגל כהן צמח, מחנכת כיתה ו' בבית הספר רמב"ם היא מביעה את תודתה, הערכתה והתפעלותה מתכנית "דרך הארץ" המתקיימת בבית הספר רמב"ם.

תכנית 'דרך הארץ' היא מפעל חברתי ביוזמת עיריית בית-שאן לרווחתם של ילדים, להעשרתם ולגיבוש חברתי. התוכנית מופעלת ע"י גרעין יחד בית שאן בשיתוף פרויקט שיקום שכונות עבור עיריית בית שאן.

במכתבה כותבת המחנכת כהן צמח המוסיפה לתואר זה גם את המלים "ואמא של אלרם" בין השאר: "את תרומתה של התכנית והשפעתה על הילדים אני מרגישה היטב במהלך השנה בכיתה. הילדים 'מגדילים ראש' ונרתמים להתנדב ולתרום מעצמם ומעמדם בחברתי מעוד מתעצם ועל חלק מהם ניכרת התקדמות גם בלימודים".

כהן צמח, אשר בנה, אלרם, הוא אחד המשתתפים בה כותבת כי בנה חוזר מהפעילות מרוצה ושמח ואינו מוכן לוותר אף לא על יום אחד של פעילות. "ב"ה זכיתי ששניים מבניי היו שותפים לתכנית זו בשנים קודמות ואלרם הוא הבן השלישי שזוכה להשתתף ואני יכולה לומר שזה הולך ומשתבח עם הזמן".

ראש העיר רפי בן שטרית ציין השבוע כי התכנית ממחישה את העובדה כי בית שאן לא מוותרת על שום ילד. לדבריו, כיום המצב הוא שישנו ביקוש רב ממנהלי בית הספר ומההורים להפעיל את התכנית גם בבית ספרם. בן שטרית בירך את חברי הגרעין ואת כל השותפים לפרוייקט החברתי ובכלל זה את מנהל מחלקת החינוך מנשה מוסאי וכן את מרקו מרדכי מנהל פרויקט שיקום שכונות שהביעו את אמונם בתכנית לאורך השנים ותרמו מניסיונם ומרצם להצלחתה. "העירייה בראשותי מקיימת מספר רב של מיזמים חינוכיים וחברתיים, שנועדו להעשיר ולהעצים את כל ילדי העיר".