ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) התייחס הבוקר בשבת תרבות בהיכל התרבות בראשון לציון למסמך יצחקי ולניסיונות להקמת איחוד מפלגתי של מפלגה דמוקרטית לקראת הבחירות הבאות

ח"כ מיקי לוי (יש עתיד). צילום: אלעד גוטמן
ח"כ מיקי לוי (יש עתיד). צילום: אלעד גוטמן

לוי אמר כי "משטרת ישראל אינה אוספת מודיעין כנגד נבחרי ציבור כמחסנית שיעשה בה שימוש ביום הדין וכמשהו לנופף בו כנגד מאן דהו. חלה עליה חובה ואני מאמין שכך אכן קורה, לבדוק מידעים המגיעים אליה ובמידה וישנן ראיות לפנות ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית כנגד אישי ציבור. אני חושב שנוצרה פה מהומה על לא מאומה ואין לפוליטיקאים מה לפחד מהמשטרה אם הם ישרים.

"הדלפת המסמך היא עניין חמור שחייב להיבדק. יש לטפל בה ביד קשה ולזרוק מהארגון את מי שיימצא אשם. אי אפשר להמשיך להתנהל ולעבוד בצורה כזאת כארגון".

באשר לניסיונות להקמת רשימה משותפת לקראת הבחירות הבאות שתאגד את כל מפלגות המרכז והשמאל אמר ח"כ לוי: "יש עתיד איננה מפלגת שמאל, היא מפלגת מרכז. תפיסות העולם שלנו שונות מאלו של המחנה הציוני ומרצ ולכן אין לנו עניין לרוץ ברשימה משותפת עם השמאל, אנחנו לא שם. יש עתיד מציבה מהמרכז אלטרנטיבה שלטונית ברורה לנתניהו, ולפיד הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה. כל סקרי דעת הקהל מראים שהציבור רואה בלפיד את האלטרנטיבה לנתניהו".