במעמד סגן דיקן הפקולטה לרפואה בטכניון פרופ' יובל שקד ומנכ"ל ביה"ח בני ציון ד"ר אמנון רופא, התקיים השבוע כמידי שנה יום המחקר, שבו הוצגו מחקרים רפואיים וכרזות המסכמות מחקרים של רופאי ביה"ח והצוות הסיעודי והוענקו מגוון פרסי הצטיינות

כלים

יום המחקר השנתי של המרכז הרפואי בני ציון, המאורגן על ידי ועדת המחקר של ביה"ח בראשותו של פרופ' חבר קליני אהרון קסל, סיכם את הפעילות המחקרית לשנת 2016 בתחום המדע הבסיסי והרפואה היישומית. במהלך יום המחקר הוצגו מחקרים שונים.

סגן דיקן הפקולטה לרפואה בטכניון פרופ' יובל שקד, שיבח את המרכז הרפואי בני ציון וציין כי ביה"ח מאפשר בצורה יוצאת מן הכלל כהגדרתו את הטיפול במטופלים בשילוב עם המחקר וההוראה. מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא הודה ליו"ר וועדת המחקר של ביה"ח, פרופ' חבר קליני אהרון קסל ולחברי הועדה: פרופ' מאג'ד עודה, פרופ' איגור סוחוטניק, ומריסה ארליכגרכט על ארגון יום המחקר.

במהלך האירוע, הוענק פרס הפוסטר המצטיין למנהלת היחידה למחלות זיהומיות בביה"ח ד"ר אלונה פז, פרסי סטאז'רים מצטיינים לד"ר לי שפריץ וד"ר אנה אסרכן ופרס סטאז'ר מצטיין במחקר לד"ר אילנה לוי, שזכו לשבחים על עבודתם. כמו כן, הוענק פרס מנכ"ל ביה"ח ד"ר אמנון רופא לחוקר המצטיין, ד"ר אורן טומקינס ממחלקת עיניים, על עבודתו בנושא "טיפול מקומי חדשני באוביאיטיס (דלקת הענביה).

במהלך יום המחקר הוצגו מחקרים שונים על ידי רופא בכיר במחלקת נוירולוגיה בביה"ח, ד"ר פאדי אבו אחמד, רופא בכיר במחלקת ילדים, ד"ר אדיר יופה, מנהלת היחידה לבריאות הנפש, ד"ר אודיל רוביצ'ק, מרכזת תחום פיתוח צוות ומחקר בהנהלת הסיעוד, ג'אנה שפס, רופא בכיר במכון הגסטרואנטרולוגי, ד"ר אנדרו בעיני, אחראי יחידת אולטרה סאונד, ד"ר צבי לייבוביץ.